{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Marushin RS1 (hjelm) {{forumTopicSubject}}

hej alle.

Nogen der har nogle erfaringer om en Marushin RS1 hjelm? smiley

Sidder og leder efter en ny hjelm, og fandt denne lækre Marushin, så ville lige forhøre mig om nogen kender til den? smiley

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Marushin-RS1/SubProducts/Marushin-RS1-0001

- er der ellers nogen andre hjelme I kan foreslå? smiley

kører på en rød Suzuki SV 650 fra 2000, hvis det har noget af sige ang. valg.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marushin RS1 (hjelm)
  • #2   23. apr 2009 ja, de virker meget lækre - specielt pga. den lave vægt.

kan også se det er samme pris. smiley

men er der ingen der har nogle gode erfaringer om den? smiley

- kan læse mig til den har fået topkarakter i shark.

• #3   23. apr 2009 Hej Madsen !

Har selv en i samme slags som den du har kik på, den er meget støjsvag.
    Du skal bare være opmærksom på at de er temmelige store i størelsen, jeg bruger normalt størelse M= 59-60 denne her måtte jeg ned i en støreles XS=55-56
    Det eneste dårlige jeg kan sige om den er, hvis jeg køre med solbrille på, så har de med at blive presset op, så de ikke støtter på næsen.
    Ellers en rigtig god hjelm til prisen, jeg gav 300 erou for min og fik et extra visir med i prisen.

• #4   23. apr 2009 Har selv en Marushin og har givet en til min kæreste! Er super glad for dem! De er støjsvage, og har super lækre designs. Ekstra visir er ikke mindst billige:) Købte min hos www.touring.se

Syntes dog ikke str er specielt større end så meget andet. Målte mit hoved...trak en CM fra og bestilte...den passer perfekt smiley Så kun thumbs up til Marushin...god hjelm, god kvalitet og design...og god pris! Ved at "Præsi" her inde fra også har købt en...

• #5   23. apr 2009 Kan se de opgiver størelsen på en XS til 53-54 og størelse M til 57-58, min AGV hjelm er en størelse 59-60.

• #6   24. apr 2009 Jeg har 2stk marushin hjelme og jeg er meget glad for dem begge. Det er en type 888 samt en 999RS...

Vi havde et fælleskøb af marushin hjelme i februar og på det tidspunkt kendte jeg ikke så meget til marushin hjelme, men jeg må sige at kvalitet og pasform er meget bedre end jeg regnede med..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=104283

www.eRacing.dk forhandler marushin hjelme i DK. Prøv at skriv til ham og hør om han kan lave en god pris til dig.

Kommentér på:
Marushin RS1 (hjelm)

Annonce