{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  600 vs: 750 ccm
  • #1   31. jan 2006 Det afhænger af temperament. Nogle kan have en 600ccm i lang tid uden de bliver trætte af den, andre skifter efter en sæson. Tag dog ud og prøv dem begge -og se så hvad der passer dig bedst, hvilken kører/styrer/bremser bedst osv osv. Du kan sagtens købe en 750 ccm der er voldtaget så meget at en 600ccm der er passet, faktisk kører meget bedre. Så tag alle overvejelser med i købet -husk også km stand/service/dæk/syn/ mm alt skal jo medtænkes.. Pøj pøj med det.

• #3   31. jan 2006 Gir Jonas ret,,

Har nogen af dem fået indsprøjtning ??

• #4   31. jan 2006 ja 750 har i hvert fald, men det er kun modellen fra 98 og den er for dyr. Hvad er finten egentlig ved indsprøjtning? Hvad gør det ekstra godt?

• #5   1. feb 2006 Der er lidt forskel på GSX-R600 og GSX-R750
    Mener det er 20mm aksel afstand til forskel. Og GSX-R600 kører på 180 bagdæk hvor GSX-R750 har 190/50-17, dette har en del at sige på køreregenskaberne. Og 750cc har 6 stemplet bremse kaliber samt stører skiver for. + USD forgaffel.

Jeg prøvede en 1997 GSX-R600 lige før jeg købte min 1997 GSX-R750, og jeg må sige at der er en del forskel på de 2 maskiner, GSX-R er utrolig nem at kører stærkt på, og GSX-R7500 er utrolig svær at kører langsom på.

Modellerne med sprøjt har vist mere moment fra bunden af, og flere heste(jeg har dog ikke selv prøvet sådan en)

---Bager--- Som kun en gang har fortrudt at jeg købte min GSX-R 750

• #6   1. feb 2006 Bager: hvad er den ene gang du fortrød at have købt en GSXR 750?

• #7   1. feb 2006 Ja det var første gang jeg fyrede den helt af... jeg var total ræd for cyklen de næste par dage..

Det er min første cykel.

• #8   1. feb 2006 ha ha ha ha ha, jeg kan lige se det for mig. Det må ha været et kosteligt syn. Hader selv når man ikke er helt tryg ved situationen.

• #9   6. feb 2006 Hej! Hvilke pris leje ligge du i ? Jeg har selv lige anskaffet mig en fra 98(750) temlig billigt!

Kommentér på:
600 vs: 750 ccm

Annonce