{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

Læderdragt..? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ville lige høre hvad folks meninger er om læderdragter.

Jeg har selv en Berik læderdragt, som desværre er for stor til mig, har jeg indset efter noget tids brug.

Jeg har så kig på lidt andet, men hvad mærker køber i mest?

Der er f.eks. Arlen Ness, Berik og Alpinestar.

Hvilke mærker mener i er bedst!?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderdragt..?
  • #1   22. apr 2009 Daniese, Alpinestar, Berik, Spyke, Arlen Ness, Rev'IT, Spidi, Syomi - der er så mange mærker, og i den klasse der tror jeg ikke der er den store forskel på hvad der er bedst. Det er nok mere pasformen....

• #2   22. apr 2009 Alpinestars har jeg nu brugt de første par ture i år,det er KANON indtil videre:)

• #3   22. apr 2009 Efter min erfaring er Dainese og Alpinestar de bedste mærker =)

• #4   22. apr 2009 Den bedste dragt jeg til dato har haft, var en Clover dragt, den sad helt perfekt:-) Nu er det Dainese læder som bliver brugt, ikke helt samme kvalitet efter min mening.

• #5   22. apr 2009 Taget i betragtning af at 120 har set den her, men kun 5 svaret..

Kom frisk smiley

Men okay.. det er lidt svært at vurdere åbenbart hvilken dragt der er bedst eller mest for pengene osv..

• #6   22. apr 2009 Jeg har købt mig en Arlen Ness, til denne seson, og jeg er fuldt ud tilfreds og vil anbefale det.

• #7   22. apr 2009 Jeg har Dainese læderdragt og er meget imponeret over den - den står så også til 1278,- euro så man skal være klar til at lægge lidt for dem men, damn, jeg ville ikke undvære den nu :S

Min fætter er stået af hans cykler et par gange ifm race og der har Dainese altid reddet hans røv... Så redder den sgu nok også min hvis min dag den kommer smiley Drive safe guys - and wear leather...

PS. Har kun haft Dainese så kan ikke udtale mig om kvaliteten af de andre mærker. Jeg ved bare det er et dumt sted at spare smiley

• #8   22. apr 2009 For jer der ikke gider regne om er 1278 euro = 9520 danske kr efter dagens kurs... Men det er pengene værd!!! Hvis de kan redde mig fra en omgang road-rash og en rullestol er det en billig investering hehe

• #9   22. apr 2009 Så længe du ikke får dragten målsyet, tror jeg det er mere vigtigt du finder en dragt med den rette pasform. F.eks sidder de Dainese dragte jeg har prøvet ikke godt på mig.

I øjeblikket kører jeg i en ny Texport dragt som sidder temmelig godt, kvaliteten virker umiddelbart god og på højde med de andre anerkendte mærker. Har dog ikke testet den ved styrt endnu.
    Pris 2.100 dkr inkl fragt fra Østrig, købt via Ebay.

• #10   22. apr 2009 min menig:
    syntes selv at dragtdessigneren er det bedste. men det er jo en smagssag.
    den passer perfekt for man har jo selv givet ham målene. og så er det heller ikke så dyrt igen.
    personligt kender jeg faktisk ikke til andre mærker for jeg har ikke kørt i andet end den jeg købte gennem dragtdessigneren.

• #11   22. apr 2009 Kender nu mange der er skuffet over Dainese, hvor de bestemt ikke har fået den kvalitet de har betalt for.

Det vigtigste er hvordan den sidder, og hvor godt stødzonerne sidder.

• #12   22. apr 2009 Sandt som sagt.

Jeg må vel hellere ud og prøve lidt så eller se efter noget. Håber på at få min egen solgt da den er stor, så kigger jo på andet, så ville jo lige høre folks erfaringer med deres dragt.

Kommentér på:
Læderdragt..?

Annonce