{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med airoh force?
  • #1   22. apr 2009 ja undskyld hvis jeg stiller mange spørgsmål om forskellige hjelme(har skam os læst lidt af det der er her i forvejen hvis man søger)

men ka sku ik bestemme mig for hvilken hjelm jeg vil ha.. og de forskellige forhandlere har ofte ik ret meget på lager sys jeg...

hvis nogen kender et sted i kbh/nordsjælland hvor jeg kan finde den her, ville det være super.

• #2   22. apr 2009 Jeg har en airoh flipop hjelm til 1700 k'bt hos triumph i farum.

Den sidder super godt og virker som go kvalitet.

• #3   22. apr 2009 oki, tak for infoen ;o) men der ka jo været stor forskel på vindstøj og kvallitet på de forskellige airoh modeller, så håber der er nogen der har prøvet netop airoh force modellen...

• #4   22. apr 2009 kører selv med den du referere til. synes den er udemærket til prisen. kører dog for det meste med formstøbte ørerpropper. støjen fra luftkanalerne i toppen kan godt virke lidt generende når ma drejer hovedet mht støj.

• #5   22. apr 2009 men det sidder rigtig godt på mig. det er dog ikke ensbetydende med at den gør på dit hoved!!

• #6   22. apr 2009 oki, takker for infoen. har du købt på nettet, eller et sted i dk?

• #8   22. apr 2009 narrowhead- takker for info. hvad har du så af forslag til en hjelm i samme stil og pris der er bedre?? altså 1500kr, sys sku det er et svært marked at finde rundt i(især fordi forhandlerne ofte ik har ret meget på lager)

• #10   22. apr 2009 igen takker jeg for inputtet, det er sku fedt at man ka få lidt hjælp og erfaring... jeg har indtil nu kun kørt med caberg, den har 5stjerner i sharp sikkerhedstesten, men er blevet for lille gennem årene så jeg får ondt i hovedet af at ha den på længere tid ad gangen. denne hjelm lever rigeligt op til mine krav om kvallitet og støj. og så havde den som plus indbygget solbrille. har os kigget lidt hos fc moto, men dog ikke set det hot deals du snakker om, det t´jekker jeg straks, takker..

andre må stadig meget gerne dele deres erfaringer om hjelmen

• #11   22. apr 2009 Jeg havde en Airoh flip-up for et par år siden og jeg var ikke synderligt begejstret for den. Der var meget vindstøj, syningerne i foret gik hurtigt op og skumgummiet i inderforet blev hurtigt alt for blødt.
    Desuden har Airoh ikke imponeret i SHARPS sikkerhedstests:
    (link fjernet)

• #12   22. apr 2009 har godt set de test resultater, desværre e netop denne hjelm ikke blevet testet... og speedfire modellen får da 4 ud af 5, det er da godt i mine øjne... det er en mere en arai rx7 som rigtig mange er så vilde me.

• #13   22. apr 2009 hos sharp får shuberth s1 pro kun 2stjerner... så dem der tror de får value for money, er da taget i røven(med hensyn til sikkerhed hvertfald)

• #14   22. apr 2009 -Peter T
    Bare fordi, at dyre mærker heller ikke imponerer ifølge SHARP, gør det ikke Airoh bedre.
    Det vigtigste er, at du får prøvet en masse forskellige hjelme for at finde den hjelm, der passer dit hoved bedst - det allervigtigste er at hjelmen sidder godt og tæt på dit hoved. En velsiddende hjelm "usikker" hjelm er bedre end en dårligt siddende "sikker" hjelm.

• #15   23. apr 2009 tja altså, jeg ser det ud fra at to givne hjelme som evnt skal konkurere mod hinanden i den test, begge sidder pefekt. så ka man vidst ik på nogen måde komme udenom hvilken der er bedst uanset prisen, det er saføli den der har vundet sikkerhedstestens højeste score. det er induskutabelt(selvom mange med netop de dyre mærker ikke vil erkende dette) og ja dernæst er det saføli klart, at hvis hjelmen sidder ad helvedes til på ens hoved, så yder den ik den sikkerhed den er bygget til. og så som du siger jeppe, ka det være fløjtende ligemeget hvor høj score den har fået i sikkerhedstesten. at man så til gengæld får en støjsvag hjelm er så en helt anden ting, og får en hjelm som er et hype i disse tider, så man nede på grillen ka vise sin arai, shoei, shubert etc frem, ja det er os en helt anden ting(og sådan er det jo med alle mærkevarer) ;o)

Kommentér på:
erfaring med airoh force?

Annonce