{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati Hypermotard !!!
  • #1   30. jan 2006 Joo, det er fedt. Sikket moment den får! Jaa, få den i produktion. Skal nok blive spændende maskine. Ligner da noget der lige er landet fra rummet, men det er samtidig fedt til den smiley

• #2   30. jan 2006 så den her i weekenden IRL, synes nu ikke den er videre køn :o( nok nærmere direkte grim i forhold til andre der er på markedet :o/

• #3   30. jan 2006 Til Madvig: Problemet er bare at der ikke er andre twin-motards på markedet til gadekørsel ? (Aprillas twin-motard er jo ikke ligefrem en gademaskine og KTMs LC8 har jeg aldrig set i Danmark)

• #5   30. jan 2006 Stig: Af andre Twin motards som kan fåes til gadebrug (hvis man har penge nok) er, Aprilia SVX 450/550 som kommer her i 2006, Highland Motard og KTM SuperDuke. Det er bare et spørgsmål om penge.

Hekto: Det er ikke en Ducati.... Det var Cagiva der var ejere dengang, så det er en Cagiva!! En "Ducati" fra dengang er en Cagiva med et andet mærke på tanken :o)

/
    Jesper

• #6   31. jan 2006 Jesper: Ja det er rigtigt nok, jeg synes bare stadig Ducatien mere ligner en "rigtig" motard.. Jeg synes designet er for fedt !
    Men det er jo en smagssag.

Superduken er også alt for fed ! ..på en mere streetfighter agtig måde.
    Highlanderen ligner jo et monster, og er nok ikke særlig komfortabel til gade kørsel.

Kommentér på:
Ducati Hypermotard !!!

Annonce