777 visninger
|
Oprettet:
lidt hjælp tak ;-) {{forumTopicSubject}}
Overvejer kraftigt at importere fra england, så kunne godt bruge lidt hjælp mht de erfaringer andre har gjordt sig med at importere derfra.
Og er der nogen der har en anelse om hvad en cbr '98 ligger i afgift, har prøvet at kigge på told & skat, men kunne ikke rigtigt finde deres "lister" med afgifterne...
Mvh Charlotte
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Sikkert ligegyldigt men alligevel...et par tusser hvis du ønsker at ændre det...
Evt. find en grayimport cykel i GB der kommer fra den normale del af EU den vil oxo være billigere/upopulær derovre.
Gennerelt tro jeg det er billigere/nemmere at hente cyklen i fx. Tyskland.
Har selv taget min cykel hjem fra GB, men den fik jeg nærmest kastet i nakken...
Desuden kører rigtig mange hele året og vejene er ikke alle lige gode.
Ved ikke om man kan sige at cyklerne er i dårligere stand end i fx. Tyskland men mange lever hårdt og alt andet lige vil de ofte have gået flere km/miles.
Har boet 2 x 6 mdr i London og var selv meget tæt på at slæbe en gadecykel med hjem. Men syntes ikke det var besværet værd. (måske mest fordi jeg stod til at få frakendt betinget kørekortet i DK, når jeg kom hjem)
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
Rune: Tak, men ellers tak, er ikke kawa-fan, men inkaneret Honda-fan, vil bare have lidt erfaring på en maskine jeg har en chance for at styre med mine 173cm og om 2, max 3 sæsoner har jeg noget større og stadigvæk honda, hvis ikke man lige vinder kassen og køber drømmecyklen....
Peter: også takker for dine oplysninge...
lidt hjælp tak ;-)