{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Måle shims? {{forumTopicSubject}}

jeg står og skal til at skifte nogle shims på min TL`er,
mener der står nogle tal på dem,, men vil egentlig også gerne måle dem.. har brugt søgeblade til at se afstanden fra ventil til knast

nogen som ved hvor jeg evt kan købe et sådan micro-måle-meter? og helst ikke alt for dyrt

på forhånd tak;)

jimmi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måle shims?
  • #1   17. apr 2009 Meld dig ind i en mc klub med et ordentligt værksted..... Det er vejen frem og så man jo fælles om noget værktøj.... *S* Ellers må man jo gribe til læderet og købe noget grej..

• #2   17. apr 2009 x-3 gider ikke mc klub,, det koster penge,, og mit hår står ikke så godt til læder vest med frynser;)

og netop^^ som jeg skriver så det lige præcis læderet jeg vil gribe til og købe mig en, men aner bare ikke hvor og hvad den hedder....

• #3   17. apr 2009 Micrometerskrue og kan fåes i veludstyrede tekniske forretninger, hvem ved, måske endda i harald nyborg smiley

Kim.

Og nej Jimmi dit hår passer ikke til frynse vest, det gør mit nu heller ikke smiley

• #4   17. apr 2009 og værsgo.... set ud fra mit synspunkt som værktøjsmager skulle denne her være fin nok til de fleste opgaver som du kan byde den....

(link fjernet)

Kim.

• #5   17. apr 2009 Hvorfor fanden begynder du at rode i at stille ventiler på en moderne MC når du åbenlyst ikke har en skid forstand på det, du laver mere skade end gavn, du skal have knaster op og de skal side rigtigt igen osv. det er sku ikke en gamel fiat.
    søg hjælp.
    MVH.
    KP.

• #6   17. apr 2009 Jamen godt ord igen... men nu er en mc klub nu ikke nødvendigvis = frynser og læderveste... tror faktisk der findes flere klubber med helt almindelige mennesker (med vigende hårdgrænse) end der findes dem med vest og mærke..... men nu fandt kim jo en fin billig en til din TL'er.... GL & HF!

• #7   17. apr 2009 jumbonr 0

Måske han bare som så mange andre af os er ved at være træt af at blive flået hårdt for surt optjente penge ved et hvert besøg på et Mc værksted, af netop samme grund har jeg selv lige udført ventil justering på min kawa, det var der såmænd ikke de store ben i !!! og rep håndbogen er jo også opfundet som en fin lille hjælper smiley

Kim.

• #8   17. apr 2009 Jumbo, hvorfor skulle det være svært at stille ventiler ????

• #9   17. apr 2009 Bare fordi man ikke ved hvor man kan købe en milimeter skrue er jo ikke ensbetydende at man ikke kan stille ventiler... Det jo ikke jernekirogi...... og ja jeg gider sku heller ikke blive kneppet af værkstedet hver gang der skal ordnes det mindste...... Så med mindre der skal computer på så ordner man det selv... og ja værkstedshåndbogen er jo heldigvis opfundet!

• #10   17. apr 2009 det er sku ikke svært hvis man kan. men når man ikke endgang ved hvad den der måle dims hedder osv, så er det sku bedst at få hjælp. er vi enig eller er du naiv.
    MVH.
    KP

• #11   17. apr 2009 er vi enig, eller er du naiv?? sikke en tone!!
    Uden at være naiv, kan man godt være uenig, nogle gange er det måske ikke nemt at uske hvad ting heder, som man ikke bruger hver dag, eller måske aldrig har brugt, fordi det man tidligere stillede, havde juster skruer??

MEN jo, Naiv er jeg, da jeg til stadighed kaster mig ud i at lave alt selv, til trods for at jeg er IT Mand!! smiley og har aldrig haft en bil eller mc på mærksted, for noget der kan laves selv (plade arbejde og rulning = værksted for mine evner rækker ikke der!!)

• #12   17. apr 2009 Bare det at han ved at det ikke er nok at måle med en skydelære og at det hedder shims tyder jo på at han ved lidt om det.... Så i stedet for at kalde folk for uvidende idioter (hvilket er det jeg læser ud af dit indlæg jumbonr) så kom da med noget konstruktivt i stedet for det der selvfede popsmarte indlæg du laver der... pffff yeeeeesus!

• #13   17. apr 2009 Jesper.
    Det er dejligt du bare kan alt, det kan jeg ikke selv om jeg ikke er bange for at prøve til, med bla. IT osv, men på et tidspunkt er det sku nok bedst at lade fagfolk gøre jobbet, så laver jeg det jeg er god til og tjener lidt penge ved det,for dem kan jeg så få lavet noget jeg ikke selv kan fikse.
    Men gi bare gas, husk at spænde de der skruer - bolte med en af de der spænd til et bestemt antal kg. åååå fuck nu har jeg lige glemt hvad vi snakkede om.
    Godnat.
    MVH.
    KP.

• #14   17. apr 2009 Hej Kim.
    Jeg går ud fra at du er uden arbejde, ja for du vil da ikke fortælle mig du tager penge for det du laver, det er sku da at flå folk for deres surt sammensparede skillinger. du skal da gøre det gratis ikke, det er det du skriver, at det er unfair at tage penge for at lave et job for en kunde.
    det er fint nok at fikse lidt selv det høre sig vel lidt til, men man skal vel også være voksen nok til at stoppe mens legen er god. og så BETALE en faglært for at lave det,
    Og X3 det kunne ikke falde mig ind at kalde folk for idioter fordi de ikke kan navnet på et stk værktøj.
    det lader jeg dig om for du er kontruktiv, eller er det destuktiv. ååå det har jeg sku også glemt.
    Nå skide med det det er fredag og i morgen er det fint vejr igen så skal der gasses til KS motor.
    men der kommer i jo så ikke for de flår jeg jo nok bare,
    og i er vel ikke sortsere vel.

MVH.
    KP

• #15   18. apr 2009 LOL Mand! Håber du får en god weekend!!!!

• #16   18. apr 2009 Klyt.

• #17   18. apr 2009 hahahaha jumbonr 0 går ud fra du mener det der i sjov? ellers er din hårgrænse godt nok nået for længe siden;) god underholdning ihvertfald:)

nu er landet sådan at jeg har allieret mig med en flinker gut som ved hvad han laver, og som gerne vil assistere mig, men når jeg kun har hørt det engelske ord for den skide micrometerskrue så det jo ætte nemt;)

super kim tak tak
    og tak alle sammen!!! gooooooooooo weekend

• #18   18. apr 2009 Øhhh jumbonr 0, der skulle vel ikke gemme sig en forsmået og lidt trist ejer af et mc værksted bag din noget blanke profil vel

Kim.

Kommentér på:
Måle shims?

Annonce