1.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lige ved at gå galt!!! Lige ved at gå galt!!!

Puha fik lige pulsen i det røde felt på vej fra træning i dag!.. Er lige drejet til venstre til islevhusvej på husum torv og trækker inden om en holdene bus i acceleration, da en eller anden spasser i sin lorte BMW, med hovedet drejet den anden vej kommer bakkende ud fra en port med fuld skrald på... Per refleks røg hånd og fod på bremsen hvorefter den begynder at skøjte sidelæns da jeg samtidig vil undvige!! et sekund efter får hjulet fat og jeg får trukket udenom!!! Det må sq ha set vildt nok ud da jeg havde min makker på bagsædet med sportstaske på ryggen, og jeg havde min på siden!! Hehe!, Der stod os en på fortovet noget forstenet 50m længere nede af vejen :O!!! Ved ik hvordan jeg nåede at lægge mærke til alle disse ting..
Nå men kan sidde her og smile lidt af hans ansigtsudtrukket og min makker der blev så forskrækket at han bare sad og grinte lidt bagi(Kender i ik den slags reaktion) nu hvor der ik skete mere, Slap med skrækken som man siger!!
Husk at være opmærksom derude folk tænker med hovedet oppe i røven.... Og er lige så opmærksomme som hvis det var der de havde det!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige ved at gå galt!!!
  • #1   16. apr 2009 Ja så mærker man lige man lever!

• #2   16. apr 2009 nogen der sagde adrenalinkick??? Godt I slap med det smiley

• #3   16. apr 2009 håber sq føreren af bilen fik en lærerstreg. Sådan en klaphat.. Skulle have et los i løgene og et gok i nø´en..

• #4   16. apr 2009 Jamen altså, folk tænker sig bare ikke ordentligt om!!! kommer lige i tanke om Her i sidste uge da jeg kørte ud mod herlev, da jeg trækker ud bag to mørke drenge i en peugeot. Pludselig accelerere de helt vildt og ræser lige over for rødt uden så meget som at have foden på bremsen!!!!! Ved ik hvad der sker for folk man!!... Sker det tit for jer der har nogle nyere ræsere? altså min er jo en gammel tourer, og folk lægger ret tit op til racerløb syntes jeg..

• #5   16. apr 2009 Mathias J ... folk er ikke raske ... nogen mindre end andre... det er åndsvagt..

også irriterende når man køre bag en eller anden grim pug 106 med en eller anden idiot der lige har hentet sit kørekort.. også bliver der smidt papir ud af vinduet...
    der er kun en ting at gøre..
    2 klinger ned og væk var man !

• #6   16. apr 2009 mathias j... he he folk lægger også op til ræs med mig... øhm og jeg har vist ikke ligefrem en racer : )

• #7   16. apr 2009 Hehe det kan være det er fordi de lyder af noget ... Har en laser potte på min:) med et hul i forrøret desværre;(

• #8   16. apr 2009 Tror desværre dårligt han nåede at se mig Sebastian, han havde som sagt opmærksomheden et andet sted;( Og jeg overvejede overhovedet ik at trykke på hornet før bagefter!! mærkeligt nok.

• #9   17. apr 2009 det samme skete for mig for 2timer siden :S totalt underligt smiley og bilisten mente det var min skyld, ihvert fald så hans håndtegn ud til det.. :Smen godt der ikk skete mere

Kommentér på:
Lige ved at gå galt!!!

Annonce