{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Lige ved at gå galt!!! {{forumTopicSubject}}

Puha fik lige pulsen i det røde felt på vej fra træning i dag!.. Er lige drejet til venstre til islevhusvej på husum torv og trækker inden om en holdene bus i acceleration, da en eller anden spasser i sin lorte BMW, med hovedet drejet den anden vej kommer bakkende ud fra en port med fuld skrald på... Per refleks røg hånd og fod på bremsen hvorefter den begynder at skøjte sidelæns da jeg samtidig vil undvige!! et sekund efter får hjulet fat og jeg får trukket udenom!!! Det må sq ha set vildt nok ud da jeg havde min makker på bagsædet med sportstaske på ryggen, og jeg havde min på siden!! Hehe!, Der stod os en på fortovet noget forstenet 50m længere nede af vejen :O!!! Ved ik hvordan jeg nåede at lægge mærke til alle disse ting..
Nå men kan sidde her og smile lidt af hans ansigtsudtrukket og min makker der blev så forskrækket at han bare sad og grinte lidt bagi(Kender i ik den slags reaktion) nu hvor der ik skete mere, Slap med skrækken som man siger!!
Husk at være opmærksom derude folk tænker med hovedet oppe i røven.... Og er lige så opmærksomme som hvis det var der de havde det!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige ved at gå galt!!!
Kommentér på:
Lige ved at gå galt!!!

Annonce