1.625 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Politiet stoppede mig (mærkeligt) Politiet stoppede mig (mærkeligt)

Jeg blev stoppet af politiet her til aften kl 12.00 vel, men det hele var lidt mærkeligt. Jeg kørte ud fra en vej i Aabenraa, da jeg kører ud ser jeg godt politiet længere oppe af vejen, jeg kører så 8 km. jeg kommer så op bag ved dem, men det skal den anden vej end mig. jeg kører så ind af et stisystem(hvor man godt må køre) og imens kører politiet om foran hvor jeg bor, men da min lillebror kommer med noget til mig bliver jeg stående omme på stien. Jeg ser så at politiet kører væk fra min lejligheden og om til hvor vi står. Den kører lidt aggressivt synes jeg. Den ene sider så, har gammel er du, øhh 22.. har du kort til sådan en maskine, ja.. må vi se, jeg det ligger lige over i posen. Jeg finder kortet og viser det til dem. Han siger så at de stoppede mig fordi mit baglys ikke virkede, jeg har ellers lige set på det for 5 min siden, men okay, en sikring kan jo gå. Da de er kørt går jeg om til cyklen og baglyset virker ... MEN hvorfor stoppede de mig så? var det hele bare en dårlig undskyldning.?

hmmm.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet stoppede mig (mærkeligt)
  • #1   13. apr 2009 de keder sig nogle gange.... og sandheden får man ofte aldrig fra dem, og skal de finde på en undskylding er de også villige til det!

• #3   13. apr 2009 det er der ikke noget mærkeligt i det et rutine stop så de gerne må ave især i disse tider hvor der bliver kørt sprit som en i helvede

desuden hvad laver du på et STI stystem ?

• #4   13. apr 2009 Hvis det er et stisystem, hvor man MÅ køre, kan der vel ikke være noget odiøst i det?

• #5   13. apr 2009 Jeg har også prøvet at blive stoppet et par gange umiddelbart uden grund for nu en del år siden. Der blev kun chekket kørekort - grunden var begge gange at jeg ikke kørte med sikkerhedsudstyr (ud over hjelm og handsker) og politiet har erfaring med, at det ofte er sådanne personer, der kører uden kort.

• #6   13. apr 2009 De gør jo bare deres arbejde, synes det er ok. De lige tjekker, kunne jo være de fik fingre en bandit engang imellem. Er da også blevet stoppet i ny og næ, bare for at de lige skulle tjekke. Den ene gang, havde jeg fået tændt mit tågelys. Som de mindede mig om, at jeg skulle huske og slukke. De var flinke og rare, og kunne jo bare have givet mig en bøde for det. Det var jo lidt dumt, af mig. At køre med det tændt, uden grund. Men synes at det var en fin bil, jeg havde....:-)

• #7   13. apr 2009 Tænk hvis det var nogle skumle typer som havde ( lånt en cykkel )

Det ville jo være fint at få snakket med dem .. og det er vel midnat du skriver om

Så det kunne jo også få dem lidt op på mærkerne

• #8   13. apr 2009 Jeg synes sku det er okay. De er i deres fulde ret, og så er det bare lækkert at de passer deres arbejde. Jeg så også gerne at de tjekkede lidt mere. Jeg er aldrig blevet stoppet, hverken på mc eller i bil, og jeg har da snart kørt et par år.

• #9   13. apr 2009 der er da ikke noget galt i at de stopper os engang imellem, mener det er vel det deres arbejde bla består af

• #10   13. apr 2009 Nej det er fantastisk at de passer deres arbejde, synes bare at det er mærkeligt at de kommer med en undskyldning, som formentlig er løgn, (det kunne jo godt være at baglyset ikke virker, lige når de kører bagved, men..) Den kunne vel bare have sagt, vi skulle bare lige se om du havde kørekort og hvad I laver her..

• #11   13. apr 2009 Er du sikker på, at din baglygte ikke bare går ud en gang imellem???

Jeg ville da lige pille pæren ud, kigge lidt på polerne og gå ledningssamlingerne efter.

De kan jo faktisk også have ledt efter en eller anden, og så opdaget, at det ikke var dig, da du fik hjelmen af. Så fortæller de jo ikke nødvendigvis, hvad deres egentlige ærinde var.

• #12   13. apr 2009 Jeg har lige prøvet at banke og trække lidt i pæren, det ser ud til at den virker konstant. Men det kunne jo være de ledte efter en anden, det havde jeg ikke lige tænkt på.

• #13   13. apr 2009 Ja, jeg kender en betjent der selv kører mc i sin fritid. Han har fortalt, at han tit tjekker nr. plader på mc´er for at se om den skulle være meldt stjålet eller lignende.

Så nogle gange skal man måske tænke den anden vej når en patruljevogn kører bag en og ser interesseret ud - måske er en af betjentene en mc-entusiast som vil knalde nogle af de idioter der render rundt og stjæler vores kære motorcykler.

• #14   13. apr 2009 Mon ikke bare de syntes det så mærkligt ud at du stoppede et stykke væk og holdte øje med dem smiley

Kommentér på:
Politiet stoppede mig (mærkeligt)

Annonce