564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Krydser fingre. Krydser fingre.

Hey folkens.

Nå havde jeg set på utallige Motorcykler, og valgt en, og derefter fundet en anden, osv.

Men så en Suzuki RF900R stå i Nykøbing F, i Lilla. Var lidt skeptisk i farven, men skulle da ned og se den sku jeg!

Mig og min ven bestemte os så for at vi lige så godt kunne tage i de forskellige MC butikker på vejen. (Næstved til Nykøbing F)

og sjovt nok i den første MC butik i næstved, støder jeg ind i den samme MC bare i min farve, sort med røde striber smiley
og den er fra 2000, og i den bedste stand. og jeg får endda et helt nyt bagdæk med, da jeg ik synes der var meget mere mønster i. flink sælger og det hele, fik finanserings papirerne med hjem, så mig og kæresten kunne skrive under..

MEN SÅ KOM DET!
Jeg prøvede at ringe rundt omkring en kasko forsikring, og det første bud jeg fik var 31000 kr om året.

der røg drømmen bare..

Men jeg har nu som den sidste chance, skrevet til min bank omkring lån den vej, og så få en ansvar forsikring istedet, for det er da komplet umuligt for mig at få en kasko forsikring.

Så krydser fingre for banken giver lov, så jeg kan få min første MC, som jeg er helt vild med smiley

Bare lige en lufter til jer andre.

Hygge!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krydser fingre.
Kommentér på:
Krydser fingre.

Annonce