{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dunlop dæk
  • #1   3. apr 2009 Nu er jeg jo selv automekaniker. og havde det været bil dæk havde jeg bestent købt dæk med den alder. Og ja det med at de skal opbevares rigtigt er vigtigt. Sælger diger at mc dækkene har ligget koldt og mørkt. Og frister ret meget når de koster et stykke under halvpris

• #2   3. apr 2009 740 kr plus fragt for fordæk og bagdæk til min gpz

• #3   3. apr 2009 Til den pris for 2 dæk, så kan du jo næsten lige så godt aflive eller bekræfte myten, at dæk ikke må være over 2-3 år gamle....

Tror mere, at du kan opleve dækkene ikke står godt fast i regnvejr og kræver længere tid til at blive varme.... Dunlop har i mange ikke været dem som lå højt på dæktest listerne....

• #4   3. apr 2009 Jeg vil give Erling C ret i det med at de ikke står så godt i vådt vejr, har kørt med Arrowmax siden sidste sommer, og det er faktisk allerede slidt ned, jeg har kørt omkring 6000 km, til sammenligning kørte jeg 14000 med et Metzeler dæk, som klart bliver mit næste valg.
    Godt valg af dæk, og god sæson.

• #6   3. apr 2009 Ja jeg vill købe jeg havde en vfr 400 med et 6 år gammel michelin bagdækdæk
    På banedag var det både tørt og vådt intet unormalt at bemærke til min " bestefar kørsel " jeg kører ikke med knæ i asfalten og til en gpz ville jeg købe på stedet.

Mikael

• #7   3. apr 2009 Jeg gad sgu ikke gamble med det gamle lort. Jeg har lige købt et sæt michelin-dæk hos: www.busters-accessories.co.uk

Sætprisen for 120/70-17, og 180/55-17 blev 1262 Dkr incl. fragt.
    Så gad jeg ikke købe gamle (eller dunhoppere).

Hvis du ikke selv kan skifte/afbalancere, så koster det jo også hvergang man skal ha´ det gjort

Just my 5 cents

• #8   3. apr 2009 Kan selv skifte dækkene. så intet problem. Cyklen skal heller ikke bruges til og køre race da vi jo ikke må køre så stærkt på bornholm:-) Og er slet ikke typen der ligger og kører på baghjul eller noget.

Kommentér på:
Dunlop dæk

Annonce