{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Topboks {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have mig en topboks til når jeg skal på længere ture, men er meget i tvivl om hvilken størrelse jeg skal vælge. Jeg har aldrig kørt med topboks før, og ved derfor ikke om det ændrer meget på køreegenskaberne. Jeg er i tvivl om jeg skal købe en mindre en på omkring 35 liter eller gå efter en større på ca. 45 liter? Hvad siger jeres erfaring jer?
Hvad skal man købe af mærke? Kappa og Givi ser fine ud, og Louis har også nogle Moto Detail der sikkert er fine. Men har i andre nogle erfaringer med nogle af de no name produkter der kan findes rundt omkring?
Takker på forhånd for svar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Topboks
  • #1   1. apr 2009 Jeg valgte en Givi på 45 liter. Der kan jeg lige netop stuve 2 integralhjelme ned i. Det er rigtig dejligt at have et sted til hjelmen. Kører stort set altid med min topboks - og sætter sidetaskerne på når der skal lidt ekstra last med hjem fra arbejde.

Jeg synes ikke boksen gererer mig besynderligt meget - hvis der er en stiv vestenvind kan den nok godt give lidt udslag, men vil mene at en 35 liters ikke vil gøre den store forskel på den front.

• #2   1. apr 2009 Jeg har en Givi og der kan min hjæl være i det er sku super syntes jeg ...

Kik evt her
    (link fjernet)

• #3   2. apr 2009 Jeg ville nok gå efter den store, rart at kunne have 2 hjelme i den under parkering, tror ikke at du kan mærke den store forskel under kørslen, om det er 35 eller 45 ltr.

• #4   2. apr 2009 Tak for svar. Jeg antager at man skal gå efter et af de mere kendte mærker, Givi, Kappa, Krauser eller Shad. Har nogen af jer erfaring med dem eller andre evt. billigere "no name" produkter?

Kommentér på:
Topboks

Annonce