{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Er den for dyr? {{forumTopicSubject}}

Hej igen folkens.

Jeg søger en sports bike med lidt guf i.

Ved godt omtalen med firmaet her, men igen hvad synes i til prisen på den her, er den det værd, HVIS den nu er i god stand altså.

Overvejer at smutte derover og se på nogen bikes.
Men her er den ihvertfald, jeg har fået øje på.

(link fjernet)

Takker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er den for dyr?
  • #1   1. apr 2009 sage du sport ?? men ellers er det en rigtig god maskine 105hk mener jeg men vis det skal være sport er ´der rigtig mage gsxr 750 98-99 der ude til ca den pris og der er 135hk og meget sport

• #2   1. apr 2009 Jeg synes den er rimelig i forhold til at det er forhandlerpris - den har mange km på klokken men VFR er ret slidstærke så hvis den ellers er blevet passet og bliver passet fremover med regelmæssige olie+filterskift kan den nærmest køre for evigt.

Men husk på at det er en ged der vejer en pæn sjat over 200 kg

• #3   1. apr 2009 PS: enig med ras - VFR er en touring cykel, der er ikke meget sport over den

• #4   1. apr 2009 Der er måske mere fart over en CBR 600?

• #6   1. apr 2009 Hjort: Hvordan var standen af den VFR800??

Prisen virker ikke skræmmende høj. Mht sport og BFR, så er stel og drivlinie udviklet på en racerbane, og det kan man godt mærke når man sammenligner den med f.eks en GSX750f.
    Så sport er det da, men ikke en racer.

• #7   1. apr 2009 HVad siger i så til den her? er der fart over den?

(link fjernet)

• #8   1. apr 2009 "Ved godt omtalen med firmaet her"

Så du har hørt dårlige ting om firmaet og alligevel overvejer du at købe en motorcykel der, og så endda en motorcykel, som du mistænker for at være for dyr?!

• #9   1. apr 2009 Der er nogen der har sagt godt om stedet, og andre der har sagt dårligt. Sku da ikke være umuligt at finde en der var ordentlig, hvis de har så mange vel.

• #10   1. apr 2009 Prisen lyder da helt ok, og med 6 mdr. 100% garanti skulle der da ikke være noget at risikere.

Mht. omtalen af forhandleren vil der vel altid være nogen der føler sig snydt, men det er jo ikke jensen der laver cyklerne og de kan jo også ha' været uheldige med en indkommen cykel.

• #11   1. apr 2009 sport ???? og vi snakker en VFR *ROFL*

det er en fin færge, ekkolod søradar anker og hele pisset....

One ping just one ping..... yae yae captain...

• #12   1. apr 2009 kig lige nogle af de ander forum . ang b. jensen ... der ry er meget meget dårlig ...

• #13   1. apr 2009 VFR750 er ikke sport og har en speciel mellemstilling hvor man hviler meget i hænderne, køreegenskaberne er der ikke noget i vejen med. Havde en der havde kørt 82000 km og var en rigtig fin cykel. Nu har jeg en cbr600rr og det er MEGET mere sport og leg.

Prøv nogle forskellige cykler og vælg med hjertet og ikke hvad andre mener.

• #14   1. apr 2009 hahahahaha...SPORT!!!!!!!! ROFLMAO...

Jeg lånte engang sådan en VFR fra 1996 mens min RSV Mille var på værksted (efter et styrt)... Den var ved at koste mig livet i første sving, den vil jo nærmest ikke svinge sådan en færge der... eller måske rettere en olietanker..

Thore

• #15   2. apr 2009 hej jess n
    nu når du kører over fyn, så prøve at kigge ned forbi Mc Huset I Ringe. de har en super service.
    jeg ved der står 2 CBR600 der nede, var ude og kører på den ene i går, der står også en rigtig fin zx9r
    www.mchusetringe.dk
    ps. den CBR900 der er på deres hjemmeside har jeg lige købet, så det skal ikke være den du kører efter.

Kommentér på:
Er den for dyr?

Annonce