Av for satan.. {{forumTopicSubject}}
Skulle ned og have sat mig G&P udstødning på idag hos en ven i Aars.
Kører stille og roligt på motorvejen, mener jeg kører 80-90 km/t ca, og så kører der en bil foran.
Bilen begynder og bremse og så kommer noget flyvede fra siden og rammer lige ind i mit skinneben (på nederste del af beskyttelsen af knæet), og så gør det bare ondt. Jeg har det som om det er brækket og jeg kører ind til siden.
Finder så ud af at det er en træplade, som de havde kørt over og så var de punkteret og så var den fløjet videre og ramt mig ved førnævnte sted.
Jeg sætter mig ned og kan næsten ikke gå og får følelsen tilbage til benet. Tager bukserne af og kigger og har en kæmpe bule eller blodsamling.
Jeg tager så på skadestuen hvor jeg kører på min mc - og dem der skete det for, fulgte mig til Aalborg, hvis der skulle ske noget eller jeg ikke kunne kører videre, så det var sødt af dem.
Har så siddet der i 3 timer og ventet og blev røngten fotograferet og heldigvis er mit ben ikke brækket.
Så pas for søren på derude
Dog vil jeg sige at jeg var heldig at den ramte mig, og ikke forhjulet for så havde jeg nok ikke siddet her lige nu og skrevet det her.
Der skete ikke noget med min MC, da den kun ramte mig.. igen heldigvis
Og heldigvis havde jeg min dragt på. Kører altid med fuld-dragt når jeg kører lange ture. Hvis ikke jeg havde haft det på, så var det ben nok brækket.
Så nu må jeg vente til mandag med at få sat det udstødning på.. øv..
Men ville lige dele min (u)heldige oplevelse med jer
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
Det lyder sgu som en rigtig av. Og heldigvis skete der ikke mere end der gjorde. Så du er forhåbentlig på højkant igen, omend lidt humpende.
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
Godt at der ikke skete "mere" end det
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 862
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 426
Er også glad for der ikke skete mere eller noget med cyklen.
Men for satan det gjorde ondt..
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 219
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 811
Den ramte mig lige i hovedet..
Godt det var så let en ting og ikke en metal murebalje, jeg kunne ikke gøre andet end bare holde fast og kører ligeud..
Men nu har jeg et øje på hver finger, der holde øje med andre trafikanter, løse hunde og alt det andet der farer rundt i trafikken..
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 44 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 505
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 426
Nu fik min MC også lige en vasketur.. tror jeg den var glad for..
Dagens beløning til den hehe..
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 133
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
Av for satan..