{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

problemer med suzuki modeller? {{forumTopicSubject}}

hey jeg har kig på en suzuki gsxr 600 fra 92 til 50000 kr men har fundet ud af der ikke er mange i landet da den er importeret, men er det så en god ide og kigge efter den model eller skal jeg holde mig langt væk fra den og kigge på gsxr750 som der jo er en del af her som er den samme model bare med større motor.. grunden til jeg lige har kig på den 600 er dens lave km tal og så stand og farve..

håber nogen kan hjælpe ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med suzuki modeller?
  • #1   1. apr 2009 Køb en 750. Det virker og der er masser af modeller der ikke har gået så langt. Man ved jo heller aldrig med sikkerhed om det er det rigtige km stand som folk oplyser.

• #2   1. apr 2009 Det er ikke en officielt importeret model, så reservedele ud over alm sliddele kan være svært at finde. En 750'er vil derfor være bedre.

• #3   1. apr 2009 snakkede lige med en mc mekaniker som åbentbart ikke deler begejsring med gsx-r modellerne han sagde jeg simpelthen skulle holde mig fra alle gsx750-r modeller og 600 og gøre, da det var maskiner der havde fået tæsk fra start af.. men har alle maskiner mer eller mindre ik det, bortset fra nogen kan klare det bedre end andre.. men hvad siger dem der har kørt dem i årevis er de så ringe i forhold til andet.. han nævnte en god begynder cykel ville være en honda cbrf2 eller vfr eller en kawasaki zzr750.. men hvad skal man vælge

• #4   1. apr 2009 Det var da det mest tåbelige pjat du er blevet fyldt med der.

En cbr600 F2 har sku da fået mindst ligeså mange "tæsk" som en GSXR

Og er motoren varm, tager de sku ikke skade af at få en over nakken.

På så gammel en model, drejer det sig mere om vedligehold, eller rettere manglende vedligehold.

Alt for mange nybegyndere holder ikke cyklerne ordentligt med service.

PS. der findes ikke en zzr750, han har nok ment ZXR750

• #5   1. apr 2009 jeg har en zxr750 til salg hvis det var noget

• #6   1. apr 2009 ja det mener jeg jo også de har..
    det har alle cykler af de mere sporty.
    men aner ikke levende råd mere, er fuldstændig vild med suzuki gsx600r modellen fra 92 og frem men den er åbentbart ikke så populær her i landet og vil være dyr og reparere på og så skal man op i 750 modellen og så er det også galt..

• #7   1. apr 2009 Køb en 750.. De rykker sku godt, og er lettere at holde kørende. Alle kan lave service på dem, og de kører bare dag og nat..

• #8   2. apr 2009 passer gsxr 600 fra 92 modellen stumper fra motor med suzuki gsxr600 fra 97.. den med den rundere røv.. har bare fundet en 600 som kan finanseres billigt med udbetaling og har kørt 31000 km og virkelig flot stand.. men folk siger man skal holde sig fra de R modeller

• #9   2. apr 2009 Nej det gør den ikke. Du skal ikke lytte til folk. GSXR har en ganske stærk motorserie uden typiske fejl. Tidligere ejers pasning betyder mere.

Kommentér på:
problemer med suzuki modeller?

Annonce