1.229 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pas nu på jer selv!!! Pas nu på jer selv!!!

Idag kom jeg kørende som bilist, og blev overhalet af en MC... Det er der for så vidt ikke noget galt i, men problemet opstod da overhalingen foregik LIGE før en rundkørsel. MCisten måtte bremse med begge bremser, og jeg måtte op og stå på min pedal... Jeg var seriøst centimeter fra af brage ind i bagenden på ham...

Pas nu på derude... I (vi) er de bløde trafikanter, og en ting er at køre stærkt, men at lave hasarderede overhalinger LIGE før en rundkørsel er altså alt for dumt... Heldigvis var reflekserne (og bremserne) iorden, så der skete ikke andet, end jeg tyggede en ekstra gang på mit hjerte...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas nu på jer selv!!!
  • #1   29. mar 2009 Fy for den... Det havde jeg ikke engang selv set smiley

RIP smiley

• #2   29. mar 2009 Jens Heshe K
    - det virker noget hensynsløst, den kørsel fra mc`en.

Ulykken på Kolding Landevej derimod, virker som om bilisten pludselig har bremset for at svinge. når 2 mc har overset det. Jeg betragter vore landeveje som klart de farligste veje, hvor man konstant skal være opmærksom.
    RIP og tanker til de efterladte og involverede.

• #5   29. mar 2009 Energy [Egå] .:
    Ja, jeg har også kørt bag flere, som har glemt at slå blinklyset fra... Det er meget irriterende at køre og se på, og rimelig trafikgenerende... Jeg har dog altid lært fra min MC kørelære altid selv at bruge blinklys, men aldrig stole på andres... Det er stadig dig, som får skylden, hvis du bryder en vigepligt fordi modparten blinker... smiley

• #7   29. mar 2009 Jeg var ved ulykken kort tid efter den var sket,. At dømme ud fra den enorme bule bilen havde fået bagi, hele bagenden var fuldstændig trykket ind, så tror jeg bilen har holdt stille og den stakkels mc fører har overset den

• #9   30. mar 2009 Læste om det i avisen idag, det er sgu tragisk... øv... Hvil i fred..!!!

Kommentér på:
Pas nu på jer selv!!!

Annonce