1.229 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Pas nu på jer selv!!! Pas nu på jer selv!!!
Idag kom jeg kørende som bilist, og blev overhalet af en MC... Det er der for så vidt ikke noget galt i, men problemet opstod da overhalingen foregik LIGE før en rundkørsel. MCisten måtte bremse med begge bremser, og jeg måtte op og stå på min pedal... Jeg var seriøst centimeter fra af brage ind i bagenden på ham...
Pas nu på derude... I (vi) er de bløde trafikanter, og en ting er at køre stærkt, men at lave hasarderede overhalinger LIGE før en rundkørsel er altså alt for dumt... Heldigvis var reflekserne (og bremserne) iorden, så der skete ikke andet, end jeg tyggede en ekstra gang på mit hjerte...
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 443
RIP
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
- det virker noget hensynsløst, den kørsel fra mc`en.
Ulykken på Kolding Landevej derimod, virker som om bilisten pludselig har bremset for at svinge. når 2 mc har overset det. Jeg betragter vore landeveje som klart de farligste veje, hvor man konstant skal være opmærksom.
RIP og tanker til de efterladte og involverede.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 443
Ja, jeg har også kørt bag flere, som har glemt at slå blinklyset fra... Det er meget irriterende at køre og se på, og rimelig trafikgenerende... Jeg har dog altid lært fra min MC kørelære altid selv at bruge blinklys, men aldrig stole på andres... Det er stadig dig, som får skylden, hvis du bryder en vigepligt fordi modparten blinker...
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 40 Svar: 151
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.376
Pas nu på jer selv!!!