Frossen konto, WTF!! KLARE REGLER {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
jeg har en lille ting, som jeg godt kunne tænke mig at spørge om!
nu har jeg igennem lang tid benyttet Motorcykelgalleriet og har været tilfreds.
MEN så lavede jeg en annonce, hvor jeg ville bytte en bil til MC... så fik jeg en advarelse og indlæget blev slettet! i advarelsen stod at det intet havde med mc at gøre! OKAY...
jeg rettede henvendelse til administrator og bad om en forklaring, hørte aldrig noget!
så oprettede jeg en igen ( flere uger/måneder) senere!
Konto frossen pga klager over min opførelse : ) jeg forstår intet og jeg blev sgu harm. men de påstår stadig at det ikke har noget med mc at gøre, hvis man vil bytte sig til en MC...
Okay fair nok, men hvorfor bliver MC salgsannoncerne ,hvor sælger vil bytte med bil ikke fjernet og får deres konti frosset???
det virker da utrolig dobbelt moralsk!!!
jesper
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.926
Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.
(link fjernet)
Det er altså ikke til køb, salg og bytte af biler - det står da imo rimeligt klart.
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.090
Det er da bare en bytning mellem gallerierne, hvori indgår mindst 1 ting til relateret galleri. Den burde være OK.
Det er da ikke svært at forstå.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 40
jamen hør nu her, det er da bytte til MC!!! det må sgu da være mc- relateret!!!
så er det i hvert tilfælde det samme, når man laver en salgsannonce på sin mc, hvor der står bytte til bil...
kan du ikke se problemet i det?
jesper
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.141
aug 2006
Mc eller mc-relateret bytning til noget andet, er ok.
Alt andet (biler, køleskabe, tøj etc.) er ikke ok.
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Hvis man leder efter en bil, kigger de fleste nok på DBA.dk, bilgalleriet eller lign.
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.049
maj 2007
man må gerne lave følgende indlæg :
MC ønskes/købes... ( hvis det er køb for kontanter )
Men ikke MC ønskes mod bytte med bil
Det er det, jeg finder forkert, det kan da være totalt ligegyldigt, der er jo da mange brugere, der gerne vil have bil i stedet for deres mc og det kan man da tydligt se i salgsannoncerne her...
Altså der er et marked for det og specielt nu under finanskrisen, hvor folk ikke har rede kontanter.. come on, vær lige lidt virkelighedsnær!!!
citat " Du har desuden fået klar og tydelig besked da du blev frosset, så det kunne være du skulle gå over til at læse de emails du får fremover.
".
jeg har ikke fået nogle mails... desuden retfærdiggøre det heller ikke sagen!
jesper, Husk nu mit indlæg er til en debat om den " regel "... ikke tilsvining af nogen person eller andet bavl : )
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 112
maj 2007
hvad er forskellen på at ville bytte til bil og vil bytte bil med mc! giver det
ikke det samme??? hvordan kan det ene være mc relateret og det andet ikke?
Hvis man ikke får forklaret, hvordan man har brudt reglen, så er det jo
svært at ændre på noget!!!
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813
men nogle gange så kan alt lade sig gørre og andre gange så en lille bøvs .. så er BIIIIBBB løs .. det er ikke nemt
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 852
Jeg er 100% på Jespes hold, i dette spørgsmål. Jeg kan med bedste evne ikke se hvad forkert der skulle være i at tilbyde en bil for en mc.
jeg vil gætte på at i 20% af annoncerne bliver en bil tilbudt som bytte. Der er også dem der gerne vil af med mcen til fordel for en firhjuledet.
Hvorom alting er det en grotesk selvskabt gråzone. Den ene af varerne findes på det pågældende forum og den anden på et forum af selvsamme udbyder. Men 2 evnetuelle "byttere" har ingen chance for at mødes, da reglerne ikke tillader dette.
Jeg mener at markedet med fordel kunne ændres, således at man ved oprettelse kunne krydse forskellige felter af, som andre brugere kunne søge efter. Her tænker jeg på med/uden afgift, banecykel, bytte til/fra bil/andet og eventuel også km. på mcen.
maj 2007
jesper
maj 2007
den er væk! men jeg kan give dig et nummer til ham, der har fået den i bytte : )
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
skam dig jesper, og opret en baboom konto så du kan bruge makedet
maj 2007
whatever...
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
Personligt gidder jeg ikke se bil annoncer (el. bil byt mc) - er ligeglad med biler. Ønsker jeg kigge på biler så er der bilbasen og bilgalleri.
Derfor er det da kedeligt når nogen straffes og andre ikke for simple regelbrud.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=50269
aug 2006
Nej, ikke ifølge reglerne.
maj 2007
prøv lige at se, hvor mange brugere der er interesseret!!! måske skulle man overveje de regler istedet for at være så hellig!
jesper
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
Jeg gidder sku helst ikke glo på salgsannoncer af biler. Gamle toyotaer, voldtunede gamle bimmere, vr6'ere etc. i bytte for mc - badr. Så heller bare bladre rene salgsannoncer igennem af mc'ere.
maj 2007
ja det kan være at jeg er barnlig! MEN nu har du jo ikke selv været frosset pga en måske for stram regel! og ikke kunnet se fede mcer og skrive til ting, som man har budt på eller har til salg! så er det faktisk møgirriterende!
NEJ jeg giver op, jeg ville debattere om man kunne bøje den regel lidt og spørge brugerne her på forum, men det er jo åbenbart ikke ok at ytre sig og komme med sin mening! jeg er jo ikke den eneste, der har en anden holdning!
Hvis du ikke er den eneste som har den holdning, hvorfor tager i så ikke allesammen og bruger de hjemmesider hvor den slags er tilladt på?
Reglerne for denne side er krystalklare (ihvertfald på det punkt vi snakker om her) - og kan man ikke lide dem, har man enten muligheden for at tage sit habengut og daffe af - eller foreslå en ændring af reglerne. Sidstnævnte gøres ved at klikke på "Kontakt" og sende en mail eller udfylde formularen.
Det gøres IKKE KUN ved at oprette en tråd hvor man tager emnet op til debat - for den debat vil du kunne finde mange tråde om, som alle er endt det samme sted - nemlig ved at folk siger "man får heller aldrig svar, så jeg gider ikke skrive til dem".
maj 2007
ja ja, jeg lever ikke i en kasse!
jeg dropper det, så fred være med det og jeres forum!
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
så foreslår jeg at du henvender dig til admin. på mail - for en skriftlig henvendelse kræver et skriftligt svar.
Så kan du foreslå en ændring iflg. Sajmon;
"eller foreslå en ændring af reglerne. Sidstnævnte gøres ved at klikke på "Kontakt" og sende en mail eller udfylde formularen."
- så må vi jo se om der kommer noget ud af det ( ?! )
Frossen konto, WTF!! KLARE REGLER