Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  powercomander på fz1s
  • #1   18. mar 2009 Hej Jan

Jeg kører selv en Fz1'er: jeg har ikke gjort andet end at smide en ny potte på... men når det så er sagt har jeg hørt at det er en god ide at få PC + en rulning.

FV motor havde selv en FZ1 og er efter sigende super dygtig til at håndtere sådan en fætter mht rulning...

Anna

• #2   18. mar 2009 Kører FZ6, har smidt nye potter på også.
    Har lige indkøbt PC og K&N.
    Skal have den kørt ind om 14 dage...jeg tør ikke andet..

• #3   18. mar 2009 Jan der er så meget "Overarm" Skjult i din FZ1'er. Jeg købte en ny FZ1-N i 06. Den fik først en Akrapovic slip-on og en PCIII, luftfilter kassen blev åbnet op (KN filter el. lign, giver minimum) Den skal ha' luft, og det skal gøres ved at åbne op i luftfilterkassen. Siden hen kom der et komplet Akrapovic system på (evolution titanium&Carbon) og et tændnings modul på. Alle ingredienserne blev blandet i ude ved FV-Motor i Borum og rullet til perfektionisme af Finn himself, han blev bare ved og ved med at finde heste i den. Jeg siger dig den skrupper af i forhold til standart.

Kig lige på den her udskrift. Det er fra standart til Raket.
    http://s99.photobucket.com/albums/l283/22duke/?action=view&current=Ig1.jpg
    Og ellers kan du selv bladre igennem billederne her. Der er en masse blandet billeder og også hvordan luftfilterkassen er blevet lavet og en masse dyno udskrifter.
    http://s99.photobucket.com/albums/l283/22duke/
    Ring du til ham, så bliver din FZ'er forvandlet.

• #4   18. mar 2009 Ja de sekundære gasspjæld blev også fjernet, som egentlig bare er en slags børnesikring, så alle kan magte bundtrækket.

Men en Slip-on, åbent luftfilter kasse og så en PCIII + nogle timers rullefelt. Så har du ihvertflad 144-146 hypper.

• #5   18. mar 2009 tak skal du have lars har en Akrapovic potte på smed 144 hk på rulene til thy træf de gasspjælde der er fjernet kan man komme til dem når lufilter kassen er af

• #6   18. mar 2009 Jep det kan man godt, men kræver altså at den bliver mappet ordenligt bagefter.
    Skruerne er meget små så du skal bruge en Phillips 0. Jeg brugte en varmepistol da de har fået noget locktite. Sæt skruetrækkerne ordenlig ned i kærven og gi' den et gok IKKE med en hammer, men bare med en anden skruetrække så den kommer ordenligt ned i kærven. Hvis du stripper kærven er det nemlig slut. Så den skal være der første gang.

Kommentér på:
powercomander på fz1s

Annonce