{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Lille reminder sort of.. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik desværre for lidt over 1 år siden en betinget frakendelse af bil-kørekortet, således jeg skulle op til en ny køreprøve og teoriprøve.
Jeg var på daværende tidspunkt igang med at tage kørekort til mc, da dette skete.

Jeg fik brev om at jeg skulle op til nye køreprøve og teoriprøve indenfor 3 mdr, så det skulle jeg jo.
Jeg læste det med småt og synes jeg fandt en slags genvej eller lign.

Der står nemlig at man skal bruge en teoriprøve og køreprøve for at få kortet igen med 3 nye klip, men dette kunne sagtens komme fra andet, såsom MC, lastbil eller lign.

Da jeg alligevel var igang med at tage mc-kortet, så havde jeg jo betalt for det kørekort og derved kunne jeg bruge køreprøven og teoriprøven derfra og så erhverve mit bil kørekort igen.

Så ville bare bare lige sige til dem der får en betinget dom som ikke har MC-kørekort, burde overveje at tage det eller f.eks. andet, hvis man hellere vil det, da en ny køreprøve, teoriprøve + et par køretimer alligevel koster et sted mellem 35-6000 kr, og et mc-kørekort koster omkring 6500 kr. med det hele, så det er jo værd at overveje smiley

Dagens info fra moi smiley

( Skal lige siges jeg fik 0 fejl i teoriprøven smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille reminder sort of..
Kommentér på:
Lille reminder sort of..

Annonce