27. sep 2005 Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 773
stemmer {{forumTopicSubject}}
se nu kunne jeg virkelig godt tænke mig at vide hvordan i stemmer.
jeg gik lige ind og kiggede på "bedst bedømte" og så til min undren at den R1 SP ligger først, hmm ok så kiggede jeg ned gennem den første side hvor jeg kan se 11 cykler som burde ligge der, men så ellers ind imellem standart cykler, inkl den R1.. jeg kunne vildt godt tænke mig at vide hvordan i stemmer, jeg ved jeg stemmer sjællent af selv samme grund (karakter systemet virker ikke)
jeg har da ihvertfald en beskrivelse på min profil hvordan jeg stemmer hvis det er, og der ville f.eks den nye R1 ryge ind under en middel, den er jo stort set standart (her menes fra fabrikken)
min pointe er lidt jeg synes det er synd at nogle af de virkelig gennemførte maskiner (snakker her ikke fabriks lavede) ikke ligger som de burde, fra plads 1 og nedad..
jeg vil lige pointerer også lige inden jeg bliver hakket at dette er ikke for at skaffe mig selv stemmer (de bliver alligevel slettet løbende indtil cyklen står færdig!)
ellers er det bare mig som igen har misforstået det her point system!
men come on hvordan stemmer i???
her er mit personlige bud:
lav= i mine øjne grim meget misveligeholdt mc!
middel = stort set standart mc
Høj = her er begyndene personlig præg
Extra høj = flot gennemført arbejde på at lave noget unik.
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Og jeg tror også at, hvis man kender nogen herinde, ja så har man en tendens til at give dem en ekstra høj pga kendskabet.
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.907
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
Endelig har jeg ikke noget problem med mc'er som er standard, hvis de vel at mærke er fede som standard. Der er heldigvis en del mc'er som allerede fra samlebåndet er umanerlig fede. De skal da ha en høj eller ekstra høj selvom der ikke er lavet noget særligt ved dem synes jeg (når de vel at mærke har pillet den lange bagskærm af!!!)
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 51
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.394
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.424
dec 2003
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 86
Men det er sjældent jeg stemmer.
Og CBR, ZX-R, GSXR, og R1/6 får sjældent stemmer fra mig. Det er metervare-maskiner så det er kun hvis der er lavet noget hvikligt personligt ved dem at jeg stemmer på sådan en.
/
Jesper
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 237
Men taenk lige over dette - Hvad med at lave systemet om til en rangering (top 10,000 eller noget). Dvs Man laver personligt en rangering over hvilken cykler der er fedest 1,2,3,4,5 osv... Saa laver systemet et gennemsit af alle brugernes rangeringer.
Feks kunne starten af min personlige liste se saadanne ud:
1. Yamaha YZF R1 SP - Benny T
2. Suzuki TL1000S - Lau A
3. Honda CBR 1000 RR - John M
osv osv...........
Saa naar der kom en ny kvaern herinde som jeg syntes klart vill vaere anden fedeste, ja saa rykker jeg den bare ind under 1'eren, og saa rykker hele listen en plads nedad. Dvs TL 1000S ville rykke ned paa 3.pladsen.
Ville det ikke vaere et bedre system, eller er jo totalt ude i hampen????????
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 773
Tine: jeg er enig med dig at en folk gammel renoveret cykel også fortjener en god karakter!
dec 2003
Eller havde du en profil herinde.....?
Mvh.
Ronni G.
dec 2003
dec 2003
Nå jamen det må han jo om......
sep 2005
jeg har endda selv haft det oppe for lang tid siden at jeg synes MCG var ved at blive meget emsig.. men nu hmm jeg er sq egentlig ligeglad, jeg har som sagt før andre interesser end mc'er
at du lman ligeframn sletter sin mc fordi man føler uha uha det er blevet så negativt herinde synes jeg er direkte PLAT! tag dog en diskution istedetfor tsk tsk istedetfor bare at stille sig sur endda ovenpå at det ikke engang var din mc som var omtalt, for mig var det sq mere generalt og så + jeg synes det var underligt at den nye R1 SP!!!!!!!! kunne ligge på første pladsen
og janteloven den vil der altid være kan man desværre ikke undgå, jeg lader mig godt nok ikke påvirke af den egentlig og det er der en grund til jeg er hamrende ligeglad med hvilke mc'er andre kører på, det er deres valg så det er fint med mig.. og selvfølgelig kan jeg heller ikke se mig fri for den bevars, de steder hvor det for mig kan komme til udtryk er hvis folk har et eller andet underligt eller specielt som jeg egentlig godt kunne tænke mig men ikke kan finde (det handler IKKE om penge)
dette indlæg var et spørgsmål om hvordan folk stemmer herinde fordi jeg personlig synes stemmerne bliver placeret meget mystisk
men hvis nogle vil føle sig trådt over tærene må de sq gerne det, i dont' give a fuck hvis man ikke kan tåle lidt diskution!!!
(stavefejl osv bedes overset ;o) )
sep 2005
men skulle da mene at tonen herinde på mcg er NOGET bedre end mange andre steder hvor små 5000 profiler er samlet..
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 237
Allan A: Hvordan skal vi nu få fat i dig når vi skal ud og rulle, kan jo ikke engang skrive en kommentar ved din kværn - Venneliste måske?
Ellers ses vi bare på linien, du er ikke nem at overse:-)
Mange mc hilsner - Andreas
stemmer