2.108 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Erfaringer med indrulning hos rydberg Erfaringer med indrulning hos rydberg

Hej Alle...
Overvejer at få modificeret min bike...KN filter åben luftfilter kasse, powercommander samt komplet akrapovic race udstødning...Er der nogen der har nogle erfaringer fra Rydberg...er de gode/grundige når det drejer sig om indrulningen...
På forhånd tak for jeres ekspertise...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med indrulning hos rydberg
  • #1   11. mar 2009 Jeg er lige med på en lytter på den her.

  • #2   11. mar 2009 FV-Motor i Borum uden for Århus er din ekspert.
    Meget uvildig rådgivning og super udførelse af opgaven.


  • #3   11. mar 2009 GODE

  • #4   11. mar 2009 og især på kawa


  • #5   11. mar 2009 Kan også varmt anbefale FV-motor i Sabro. Han ved virkelig hvad han har med at gøre.

  • #6   11. mar 2009 FV motor eller Mr dyno hvis du skal hav elavet custom mapping
    Mht rydberg. Der var en herinde der havde betalt for et custom map og 4 timer ved rydberg.. Det viste sig de havde taget et map fra nettet!!
    Desuden har de ikke bremse på deres bænk ved rydberg, så det er begrænset hvad de kan lave af mapping!


  • #7   11. mar 2009 jeg kan godt anbefalde bislev mc og motor service. op ved nibe, han er også dygtig til at rulle. smiley

  • #8   11. mar 2009 allan hvad laver han (pc3?)? Har han ordentligt grej og hvad koster han?

    Der er rigitg mange herhjemme der har gode ry mht rulning. Det er fordi kunderne er tilfredse. Desværre er det ikke alle kunder der sætter sig ind i hvad det er de betaler for og hvad det de betaler for egentlig kræver af grej. Derudover er der mange der ikke har noget sammenligninngs grundlag for det de har fået lavet. De får bare en flot kurve smidt i hånden og så er de tilfredse.

    Så uanset hvor man får rullet, så spørg ind til hvad han laver, hvordan han gør det og hvad man betaler for. Er det pc3 man vil have på sin mc, så er det bedste et custom map (det er også det dyreste) det kræver en bremse på bænken og en del timers arbejde. Regn med 100km´s kørsel på bænken som minimum.
    Man kan også få maps fra nettet og få dem testet om de passer nogen lunde. Det er ikke ligeså godt som custom mapping, men virker væsentligt bedre end fx en TEKA justering eller ingenting. Men så skal man ihvertfald bare ikke betale for 4 timer og et custom map, som nogle forhandlere vælger at bonge en for.

    Så ligesom med alle mulige andre ting, så sæt dig ind i hvad du vli have, hvad det præcis er, og spørg så ind til det, og vær kritisik. For uanset hvem du ringer til herhjemme, så siger de at de er de bedste og at de kan det samme som alle mulige andre, selvom de faktisk ikke kan. Alle e rjo ude på at få kunder i deres butik
    Mit råd. Vil du være sikker så vælg FV eller Mr. Dyno. Så ved du hvad du får!


  • #9   11. mar 2009 Hej ..

    Jeg har lige haft min til Service i vinter dernede, hvor den blev rullet og indstillet , jeg fik 3 HK mere , og mere kræft ved 200 km/t .

    Og jeg kan mærke det helt fra bunde ordentlig .


  • #10   11. mar 2009 Allan ( Nibe ) H: Det er da også kun rulning han er god til ved Bislev . Jeg skulle ud og hasmidt noget flyende pakning i , og det var sygt så meget han brugte .. Fik afvide ved Rydberg, at så meget måtte man aldrig bruge .


  • #11   11. mar 2009 Nogen der ved hvor man kan få indstillet sin med karburatore når man har fået jetkit i ?

  • #12   11. mar 2009 Og hvad prisen evt er ?

  • #14   11. mar 2009 FV Motor i Borum er din mand! Han ved hvad han laver og gir en uvildig rådgivning som det blir nævnt.
    Jeg havde min Blade derude for nogle år tilbage, det var som at få en ny cykel.


  • #15   11. mar 2009 Har dog hørt at FV går lige lovligt meget efter topeffekt, og mindre på der hvor det mest gælder, bund og mellem område.

  • #16   11. mar 2009 Tommi J: Det synes jeg ikke var tilfældet. Min blade havde fået væsentligt mere liv i mellemområdet. Han fandt 4,5 hypper der var gemt

  • #17   11. mar 2009 "Har dog hørt at FV går lige lovligt meget efter topeffekt, og mindre på der hvor det mest gælder, bund og mellem område. "

    Hvordan flytter man arbejdsområdet på en motor?

    Man kan ikke forfordele mellemområde eller topområde. Der er en indstilling der passer - ikke 20 forsikellige alt efter hvor du ønsker din effelkt.

    Men som Sebastiian så rigtig skriver - SÆT JER IND I HVAD I BETALER PENGE FOR. - og det gælder ikke kun power commander.

    Kan varmt anbefale fv motor - Ingen tvivl om han ved hvad han laver - og tager ikke røven på folk som så mange andre gør.

    /K


  • #18   11. mar 2009 Ja der er mange der "hører" ting
    FV og Mr. Dyno mapper hele cyklen. Dvs bund, mellemoråde og top og så ellers ved alle spjældåbninger.

    Lars J. Som sagt et custom map giver cyklen optimal blandingforhold i hele spektret. Desuden kan du ikke justere efter moment, da HK om moment følges af. Med custom mapping er det som sagt optimalt überalles


  • #19   11. mar 2009 Hej alle Mc-Nørder:-)
    Tusinde mange tak for jeres knaldhamrende gode råd...Dem vil jeg følge...


Kommentér på:
Erfaringer med indrulning hos rydberg

Annonce