570 visninger
|
Oprettet:
Er der en løsning? {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at være træt af at se den ene salgs annonce efter den anden..
jeg ved godt vi har snakket om det før, men er der nogen sinde kommet en afgørelse på noget?
Er der stemning for at vi prøver at ryde lidt op her i galleriet!?
Hvis nu, at der er nok der stemmer en anden ud, bliver han så ikke smidt ud? er det nogen sinde afprøvet!
Hilsen Tommy
jeg er ikke sur bare skuffet
nov 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 460
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
men har prøvet at oprette tråd, men flertallet mener desværre at det er ok at galleriet også fungere som alternativ til dba etc. så jeg stemmer dem bare ud når jeg ser dem, og så ellers passer mig selv
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
men igen, hvis flertallet syntes det er ok kan de jo heller ikke gøre noget.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Hvis jeg opretter en salgsannonce for min MC på DBA eller dfmc, så vil jeg da bestemt linke til min side her på galleriet.
Og det er jo ret meget det samme som at oprette sin MC herinde, fordi man har den til salg.
Ok, man skal så ikke lave sin galleriside som en salgsannonce (hvilket jeg heller ikke mener Niels gør), men benytte markedssiden til det formål. Og så have gallerisiden til bedre/flere billeder og oplysninger.
Det her er jo et galleri, og det skal vi ikke glemme. Meningen med et galleri er jo netop at man kan se, og finde informationer om andre MC'er...
Er man utilfreds kan man prøve at lave sin egen side, og så selv ellers lave de regler man vil have der.
Ellers har jeg kune tilbage at sige
www.kinagrill.dk
/
Jesper
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Hvad siger i???
nov 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 460
Det er cool nok for mig
Men for mig galleriet det nærmest jeg kan komme et traf lige for øjeblikket, og en mulighed for at dele og få info, og måske enda aftale små ture nu har til sommer - som jeg glæder mig for vildt til..
He he hader at jeg faldt for kinarullen.. snøft
Er der en løsning?