{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Er der en løsning? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være træt af at se den ene salgs annonce efter den anden..

jeg ved godt vi har snakket om det før, men er der nogen sinde kommet en afgørelse på noget?

Er der stemning for at vi prøver at ryde lidt op her i galleriet!?

Hvis nu, at der er nok der stemmer en anden ud, bliver han så ikke smidt ud? er det nogen sinde afprøvet!

Hilsen Tommy
jeg er ikke sur bare skuffet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der en løsning?
  • #1   12. jan 2006 nej kun dem der kommer ind med deres mc. f.eks se her er min mc og den er lige tilfeldigvis til salg.. f.eks hamnils der lige er kommet ind med hans nye 900 rf, og samme dag har han lige oprettet hans anden cykel suzuki 750 f..

• #3   12. jan 2006 ha ha ha. hvor er i nærtagende. nej helt seriøst jeg er enig. helt enig. seføli skal folk der på et tidspunkt vil sælge deres cykel være velkomne. men alle de "nassere" der kun opretter sig for at bruge galleriet som et billigt alternativ til dba syntes jeg er grænsende til misbrug.
    men har prøvet at oprette tråd, men flertallet mener desværre at det er ok at galleriet også fungere som alternativ til dba etc. så jeg stemmer dem bare ud når jeg ser dem, og så ellers passer mig selv

• #4   12. jan 2006 jeg er lige med på en lytter (da jeg desværre har opgivet at gøre noget ved udviklingen her på galleriet)

• #6   12. jan 2006 tja de admins der er herinde er ligeså kompetente som dommerne i dk i diverse grimme sager.at ignorere. eller feje det af bordet inden der er noget at ignorere.
    men igen, hvis flertallet syntes det er ok kan de jo heller ikke gøre noget.

• #7   12. jan 2006 Hvad er det dog for noget at pive over. Når man vil sælge sin MC gælder det jo om at gøre den bemærket, og det kan man gøre her på galleriet.
    Hvis jeg opretter en salgsannonce for min MC på DBA eller dfmc, så vil jeg da bestemt linke til min side her på galleriet.
    Og det er jo ret meget det samme som at oprette sin MC herinde, fordi man har den til salg.
    Ok, man skal så ikke lave sin galleriside som en salgsannonce (hvilket jeg heller ikke mener Niels gør), men benytte markedssiden til det formål. Og så have gallerisiden til bedre/flere billeder og oplysninger.
    Det her er jo et galleri, og det skal vi ikke glemme. Meningen med et galleri er jo netop at man kan se, og finde informationer om andre MC'er...
    Er man utilfreds kan man prøve at lave sin egen side, og så selv ellers lave de regler man vil have der.

Ellers har jeg kune tilbage at sige
    www.kinagrill.dk

/
    Jesper

• #8   13. jan 2006 Jeg er lidt ambivalent. Kan godt se at det er plat kun at oprette en cykel hvis man vil sælge den... men det er dog et galleri og sålænge der er taget masser af gode billeder og skrevet lidt om cyklen så kan den da være lige så fed at se på som en cykel der ikke er til salg...

Hvad siger i???

• #9   13. jan 2006 Der er altid to sider det kan jeg godt se. i sær når der ikke er et reglsæt.. Det hele er som sagt bare, hvordan vi hver i sær opfatter siden.

Det er cool nok for mig

Men for mig galleriet det nærmest jeg kan komme et traf lige for øjeblikket, og en mulighed for at dele og få info, og måske enda aftale små ture nu har til sommer - som jeg glæder mig for vildt til..

He he hader at jeg faldt for kinarullen.. snøft

Kommentér på:
Er der en løsning?

Annonce