831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvor er de fedeste MC veje på MIDTSJ ? Hvor er de fedeste MC veje på MIDTSJ ?

Så et indlæg om de fedeste MC veje i DK....og de svar der er kommet indtil videre, lå alle i jylland...

...hvor ligger de fedeste MC vej på midtsjælland, sidste år fulgtes jeg med nogen fra malerklemmen og hjem til Roskilde - ud over skjoldnæsholm - steder jeg aldrig har kørt før, så lad mig endelig høre hvis der er veje jeg bør opsøge omkring midtsjælland ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er de fedeste MC veje på MIDTSJ ?
  • #1   5. mar 2009 Hey Brian, det er i den omegn du selv nævner der, tystrupbavelse sø rundt er super god, og bagvejen til frederisksund forbi munkholmbroen masser af fede veje... ellers kommer du bare forbi mig bor lige i midten så tager vi en tur...

• #2   5. mar 2009 Her er min favorit-rute som jeg tit kører sammen med en god kammerat! Især vejen i toppen der hedder Nonnemosen har nogle rigtig gode sving, og asfalten er forbavsende god, men man skal dog være opmærksom på at der kan ligge grus.
    (link fjernet)

Og så er det faktisk ret lækker natur i forhold til at de er så tæt på KBH!!!

• #3   5. mar 2009 Måske ikke helt Midsjælland, men en fin vej det er den i hvert fald!! smiley

• #4   5. mar 2009 Lasse:
    Ja det er et fedt område, men du selv siger så synes jeg ofte at der er meget grus. Mange sving kommer bilerne ud over asfalten og trækker grus med ind. Sidste år blev mange af hullerne i svingene fyldt op med ny grus og der var det lige pludselige rigtig slemt.

• #5   5. mar 2009 Kom til Vestsjælland - Odsherred , der er mange gode veje og skøn natur

Der er også er godt ishus

mvh

• #6   5. mar 2009 Er vejene fra skt Hans i Roskilde og så ud over landet ikke ret fede? Små og snoede! Men har kun kør et par km derudaf..

• #7   5. mar 2009 Som Lasse også skriver, så er området omkring Nonnemosen et fantastisk kørested - og så er der kommet ny asfalt på nonneruten:-)
    http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=39118

• #8   5. mar 2009 jan 1.H : hvor ligger ishuset !? Og hvad er favorit-ruten fra Roskilde ?

per F : du har fuldstændig ret....fra sct.hans - over herslev og gevninge - ud til dk-tanken ved lindenborg og videre op til munkeholm broen - var min favorit tur sidste år

Der er helt sikkert en masse fede MC veje omkring midtsjælland/Roskilde, men det er lige med at finde dem, dem jeg kender er dem jeg kører i bil og de er sgu ikke værd at køre MC på, prøvede mig lidt frem sidst på sæsonen, men oftes endte jeg på alt alt for små veje uden chance for et godt flow igennem svingene - er nok til de lidt større sving !?

Men tak for alle indlæggene, de vil blive prøvet når der kommer lidt mere varme i luften

Kommentér på:
Hvor er de fedeste MC veje på MIDTSJ ?

Annonce