831 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hvor er de fedeste MC veje på MIDTSJ ? Hvor er de fedeste MC veje på MIDTSJ ?
Så et indlæg om de fedeste MC veje i DK....og de svar der er kommet indtil videre, lå alle i jylland...
...hvor ligger de fedeste MC vej på midtsjælland, sidste år fulgtes jeg med nogen fra malerklemmen og hjem til Roskilde - ud over skjoldnæsholm - steder jeg aldrig har kørt før, så lad mig endelig høre hvis der er veje jeg bør opsøge omkring midtsjælland ?
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 249
(link fjernet)
Og så er det faktisk ret lækker natur i forhold til at de er så tæt på KBH!!!
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 249
dec 2006
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 3 Emner: 185 Svar: 1.532
Ja det er et fedt område, men du selv siger så synes jeg ofte at der er meget grus. Mange sving kommer bilerne ud over asfalten og trækker grus med ind. Sidste år blev mange af hullerne i svingene fyldt op med ny grus og der var det lige pludselige rigtig slemt.
okt 2007
Følger: 61 Følgere: 48 MC-er: 8 Emner: 153 Svar: 679
Der er også er godt ishus
mvh
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.023
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=39118
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 157
per F : du har fuldstændig ret....fra sct.hans - over herslev og gevninge - ud til dk-tanken ved lindenborg og videre op til munkeholm broen - var min favorit tur sidste år
Der er helt sikkert en masse fede MC veje omkring midtsjælland/Roskilde, men det er lige med at finde dem, dem jeg kender er dem jeg kører i bil og de er sgu ikke værd at køre MC på, prøvede mig lidt frem sidst på sæsonen, men oftes endte jeg på alt alt for små veje uden chance for et godt flow igennem svingene - er nok til de lidt større sving !?
Men tak for alle indlæggene, de vil blive prøvet når der kommer lidt mere varme i luften
Hvor er de fedeste MC veje på MIDTSJ ?