{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

thor alarm med fjern start HJÆLP {{forumTopicSubject}}

har sådan en thor alarm monteret med fjern start, på min nye bike.
men forhandleren sagde at de havde pillet sikringen ud, fordi de ikke virker ordenligt, han for talte om en hvor han mc selv havde startet om natten, med en masse følge skader på mcén.
vil gerne have den sat til og her er så mit spøgsmål.
kan man ikke klippe den ledning der starter mcén, vil jo ikke have den selv står og starter.
hvis der er en der har sådan en thor alarm monteret, hvor de ikke har fjern start sat til, der kan fortælle mig hvorfor en/to ledninger jeg skal klippe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  thor alarm med fjern start HJÆLP
  • #1   28. feb 2009 Jeg har kun hørt skidt om den type alarm....

folk der kører hjem fra træf.. og så pludselig midt under kørslen så går den igang...

Folk der ikke kan starte fordi alarmen har en fejl og derfor nogengange "låser" tændingen...

Hvis jeg var dig så ville jeg smide det skidt af H til...

• #3   28. feb 2009 der er ikke andet en problemer med det skramel... og jeg mener nu ellers den var monteret korrekt efter den lille gule lap der fulte med.. men det har jeg nok ikke, jeg fandt ud af jeg godt kunne starte den sel om den stod i gear....jo jo det så da sjovt ud da den begynde af køre uden mig..slap med et par risser :o( så begynte den med af slå alamen til i fugtigt vejr.... kort tid efter begynde den af malke batteriet så rev jeg det pis af igen... mit råd er af hvis du vil ha noget der står Thor på så køb en øl.. :o)
    men hæld & lykke til..
    Mvh .Nc

• #4   1. mar 2009 Først af alt, hvis alarmen er så dårlig som flere herinde mener så ud med den og få en anden.

Dernæst jo man kan undlade at montere fjernstartsættet, så er der ingen fare for fejlstart.

Kommentér på:
thor alarm med fjern start HJÆLP

Annonce