{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Opstart af MC. Gsx-R 600 2007 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Så var jeg lige ude og starte cyklen op efter den har stået stille hele vinteren... Den startede første gang smiley

Nå noget andet... Når jeg startede den stod lampen ved siden af temperatur måleren og lyste.. Jeg formoder at dette er olielampen... Stopper den med at lyse når jeg kører eller betyder det at den skal have olie? For den fik lavet service lige inden jeg købte den...

Har kun kørt 4 km på den inden jeg købte den og der kan jeg sku ikke huske om den lyste..

Billede af det kan ses på min profil på billedet af instrumentbordet...

Vh Casper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af MC. Gsx-R 600 2007
  • #1   28. feb 2009 den skulle gerne slukke med det samme når din MC
    er startet.

• #2   28. feb 2009 Typisk når man lige har købt cyklen.. Jeg må sku ud i kulden og kigge på det..

• #3   28. feb 2009 Ja det er du nødt til at ta' alvorligt. Motoren kan ikke tåle at køre mange sekunder uden olietryk. Men der er nok størst sandsynlighed for at det bare er en defekt sensor...

• #4   28. feb 2009 Jeg har lige været ude og starte den igen... og igen... og igen...

Nu er der intet galt ikke en eneste gang ud af de 3 gange...

Det var nok bare en "fejl 40" efter den har stået stille i nogle måneder! Kunne heller ikke forstå hvis jeg ikke havde lagt mærke til det da jeg prøvekørte den!

Men nu har jeg et nyt spørgsmål...

Hvordan kan man få sædet af??? Skal have sat alarmen til... (I kan godt høre at jeg er totalt rookie smiley

• #5   28. feb 2009 Det prøver jeg sku lige tak smiley

• #6   28. feb 2009 Tillykke med cyklen, men til sådan en fin cykel må der da være en instruktionsbog. Nu du er ved at lege med alarm, så ville jeg monterer en Ctek lader, så du er sikker på at batteriet er i fin form hele tiden. På min skulle jeg dog have en ledning på 50 cm. så den kan lades op bare ved at afmontere passagersædet.

Kommentér på:
Opstart af MC. Gsx-R 600 2007

Annonce