1.714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

verdens dårligste forhandler verdens dårligste forhandler

jeg ved ikke om det her går lidt over stregen, men jeg er simpelthen så skuffet..

i december måned fik jeg lakeret min tank pga tre små ridser, desværre var jeg nød til at pille min lækre tankpad af. jeg ledte højt og lavt efter den samme tank pad og fandt den hos motografix dog var lige den model udgået så fandt en næsten magen til. jeg fandt ud af at min lokale suzuki forhandler handler gennem et dansk import firma og jeg kunne bestille den gennem ham. jeg skyndte mig og bestille

jeg fik klar besked om at den her tank pad ville være i butikken midt i januar og jeg tænkte super så skal jeg bare vente nu.. og vente gjorde jeg. midt januar var den desværre ikke kommet. det var den iøvrigt heller ikke sidst i januar midt februar eller sidst februar og sjovt nok kommer den måske i starten af marts..

det er simpelthen utroligt at man kan gå ind i en butik og sige den der skal jeg have, vil du bestille den til mig så skal jeg nok beale for at få den leveret.. men så lader man være med at bestille lortet alligevel.(indtil han selv skal have noget) så ville det rigtige sgu være og gøre opmærksom på at man selv skal have nogen varer til den og den dato istedet for bare at give leverandøren skylden. det er ihvertfald sidste gang jeg ligger penge på hans skrank. det er det samme hver gang man kommer derud. jeg fatter ikke at man starter en mc butik op og pissrer de små kunder op og ned af ryggen..

beklager hvis det var lidt for negativt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  verdens dårligste forhandler
Kommentér på:
verdens dårligste forhandler

Annonce