661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Søger garage til en Ducati.Vejle/omegn Søger garage til en Ducati.Vejle/omegn

jeg søger en garage hvor jeg kan opbevare en ducati.. prisen på lejen afhænger af folholdende. bl.a om der er varme eller ej.. Meget gerne en garage i selve vejle, men omegn gør heller ikke noget. Det er var et must at jeg har mulighed for at komme og gå når jeg vil.

Tak for den tidligere respons fra jer herinde. Jeres tips har udvidet min søgning, og tak for de tips.

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger garage til en Ducati.Vejle/omegn
  • #1   24. feb 2009 hehe det har du jo sådan set fuldstændig ret i, men min stue består af mit musik prægede liv.. så pladsen er der desværre ikke

• #2   24. feb 2009 Kræver det noget specielt siden det skal være til en Ducati? Er det fordi der skal ligge værktøj klar hele tiden eller hvad:-)

• #3   24. feb 2009 hej smed. nej overhovedet ikke, der kunne egentlig lige så godt have stået MC ;o) men ducati har jo den charme at der ofte er et eller andet som lige skal fikset, men du får tilgengæld også lyd og power for pengene :o)

• #4   24. feb 2009 Skal vi så ikke se din fine maskine?

• #5   24. feb 2009 det kan du tro... Men den skal først lige hjem.. hvis du klikker dig ind på mit andet indlæg her på denne side, ja så finder du et link til den der... i mit indlæg søger jeg efter rådgivning af hensyn til opbygning..

• #6   26. feb 2009 Hejsa smiley Min CBR står opstaldet oppe i bredballe i en lille lagerhal med varme, ham der har stedet har lift osv til mc og renovere selv en helt del på hans gamle maskiner, jeg mener vi gir 100 kr om måneden. Ved ikke om det evt. var noget?? skriv, og så kan jeg sende dig en PB med nr osv. smiley

Kommentér på:
Søger garage til en Ducati.Vejle/omegn

Annonce