GLS STJÆLER DINE PAKKER!!!!!!!! GLS STJÆLER DINE PAKKER!!!!!!!!
Jeg er bare så møj hamrende sur!!!!!
jeg har bestilt et par støddæmpere fra England. Jeg fik dem sendt med parcel Force. når de når danmark oveleveres pakken til GLS.
Igår var GLS ude på min bopæl. jeg var ikke hjemme. jeg var til møde, som kan dokumenteres. min nabo så budet som kom med pakken og kørte igen... med pakken!!
da jeg undrer mig over hvor pakken bliver af ringer jeg til GLS. damen fortæller budet har været ude i går onsdag med pakken. og der foreligger en underskrift i mit navn. hmmm...
jamen jeg er jo ikke hjemme fortæller jeg hende. jeg har været til møde i det tidsrum du oplyser. det kan jeg dokumenterer. damen siger så. jamen har han så ikke stillet pakken ved din dør eller i et skur. nej det har han ikke svarer jeg. hvordan skulle han kunne det når jeg "har skrevet under".... selvom jeg ikke var der.
Jeg spørger så naboen som fortæller hun godt så ham i går. men han gik igen.
dvs.
Han har lavet dokumentforfalskning i mit navn. for det første.
for det andet har han ikke leveret pakken men taget den med igen. han har heller ikke været med den idag. det er vel det som jeg betegner som tyveri.
damen i telefonen fra GLS siger hun skal finde ud af det i morgen formiddag.
Ja det har hun ,undskyld udtrykket, fandme bare at finde ud af. ellers ligger der en politianmeldelse for dokumentforfalskning og tyveri mandag.
sådan noget pis og uærlige mennesker.
AAARG!!!!
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.089
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.683
det lugter langt væk af intentionel tyveri!!!!
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 158
ha en god aften folkens
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
Har de ingen af delene, så skal der erstatning til.
feb 2006
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 323
Bare meld ham til politiet og inddrag hans arbejdsplads.. de vil jo ikke have rådne kar iblandt dem..
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 54
jul 2006
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
Jeg siger ikke noget om at de stjæler, men man tænker da sit! Godt man har bestilt fra en der gider at gøre benarbejdet færdigt, kanon service af Eracing igen engang!!
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 572
Prøv lige at se tiden an inden i henretter budet/GLS
feb 2006
jeg håber det kommer i morgen. forventer de gør deres arbejde og ikke sjusker som det der.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.950
1. Havde ferie og var hjemme to dage mens en pakke gik retur til tyskland med den besked at der havde været forsøgt aflevering 2 gange ... VAR hjemme og de kom heller ikke en seddel i postkassen
2. Gang, ventede på en forsendelse mens jeg var i sommerhus, ringede til GLS dagen før jeg forventede pakken, fik den besked at jeg havde modtaget den og OGSÅ kvitteret ... Det undrede jeg mig noget over ?? Kørte de 50 km. hjem foran forsøren i alt offentlighed stod en kæmpe pakke .. Det var en Aprilia tank pakket ind i en kasse der tydeligvis havde tilhørt et 40 tommer Sony fjernsyn .... Ja her er det mere end held at pakken IKKE var stjålet af 3. part. Man burde jo egentligt have spillet dum og sagt pakken ikke var det, men man er jo ærlig.
Så skal ALDRIG mere have noget sendt med GLS ... Nej hov der var sgu en 3. gang hvor jeg fik et kåbeglas sendt til firma adressen .. Her påstod de også de havde forsøgt levering klokken 0700. men på det tidspunkt var huset fuldt af vores elektrikkere ...... Så de måtte ud med pakken igen efter noget vrøvl hvor pakken pludseligt var havnet i Horsens ... Et lille stykke fra Aalborg.
Post DK er sløve men har oplevet udsøgt behandlig af UPS ved flere lejligheder.
DPD tja .... der har jeg en lignende historie med en pakke der blev løjet omkring forsøgt aflevering.
feb 2006
men det er dem der bœrer ansvaret. kan bare ikke forstå det skal gå sådan hver gang. det er 3. gang jeg prøver ved GLS hvor den klokker... og dertil skal siges jeg har fået leveret med dem i alt 4 gange....
men om alt er var damen meget flink og jeg tror hun nok skal finde frem til den.
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.258
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 19
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 278
Lad os lige høre hvordan det går med din pakke fortsat.
feb 2006
skriver i morgen en opdatering i sagen...
jul 2006
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 206
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 441
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
jun 2005
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
Det jo feks ikke gls i Tåstrup der skal have skyld for at stjæle hans pakke i østjylland, ligesom det heller ikke ville være GLS i kolding's skyld hvis lign skete i kbh,
(p.s. har absolut intet at gøre med gls)
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
jun 2005
ved godt den er lidt langt ude, men du stjæler i banken, og så kommer politiet og siger fy fy fy, gang på gang, men INGEN reele konsekvenser, stopper man så med at stjæle penge i banken???
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.845
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.869
så det hele endte lykkeligt... men de er bare nogle spdder derude ved gls synes jeg,, tit hvor de klokker i det..
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.869
apr 2008
Det virker altså massivt, synes jeg!!
feb 2006
feb 2006
jul 2006
Når en vognmand får en pakke bliver den scannet ind i systemet og registreret på kurerens rute..
Når kureren afleverer pakken bliver den scannet som afleveret. Derefter bliver registreringen opdateret i systemet som afleveret og her er det ABSOLUT ikke GLS's skyld at der arbejder en fusker i firmaet.
Det er udelukket personen som stjæler som burde politianmeldes. Firmaet kan ikke kigge alle pakkeforsendelser igennem og SIKRE sig at deres medarbejdere ikke snyder, fusker osv. Det samme gør sig gældene for så mange andre brancher. Det burde folk vide inden de sviner et helt firma til.
Nu har jeg ikke rigtig nogen erfaring med GLS som sådan.. Men det er selvfølgelig et problem hvis disse problemer ikke bliver behandlet og efterforsket. Det er klart.
Men at lynche et firma fordi der arbejder et råddent kar er forkert.
Jeg har tidligere arbejdet for DHL og der ryger RIGTIG...RIIIGTIG mange pakker og breve igennem på en arbejdsdag..
Det bedste man kan gøre er at gøre pakken anonym så ingen ved hvad der er i. Det er en teknik bla nokia bruger.. eller brugte.. det er trods alt nogle år siden. Det er aldrig sjovt når demo modeller forsvinder.. hehe..
Anywho.. Ro i trussen folkens.. Brodne kar vil der altid være.. personligt hader jeg post danmark og deres pakkebude.. jeg får 9 ud af 10 gange ALDRIG mine pakker.. simpelthen fordi de er for dovne til at gå op på 4 sal.. Så jeg får en pæn lille seddel et par dage (3-4-5dage) efter med at jeg selv må komme ned og hente den.
Det er ikke postDK's skyld at de har idioter ansat... men det er postdk's skyld at de ikke går mere op i kvaliteten af deres ansatte.. Eller deres klageinstant bliver ignoreret.. Det samme kan man så sige om GLS...
Ergo.. Hent lortet selv
jul 2006
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Selvfølgelig skal GLS bebrejdes da det er dem som har ansat Ali babba og de fyrretyve røvere, og de har dermed ansvar for dem.
Hvis en tømer laver noget lort, så er det også firmaet der skal betale og stå til ansvar for det.
Faktisk tror jeg slet ikke at man kan FÅ arbejde der hvis man har en ren straffeattest.
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.089
Og hvad mener du egentlig med denne sætning:
"Det bedste man kan gøre er at gøre pakken anonym så ingen ved hvad der er i. Det er en teknik bla nokia bruger.. eller brugte.. det er trods alt nogle år siden. Det er aldrig sjovt når demo modeller forsvinder.. hehe.. "
Har du selv været kurer og snuppet pakkerne eller hvad? Det der hehe falder ikke på et smart sted.
apr 2008
"og her er det ABSOLUT ikke GLS's skyld at der arbejder en fusker i firmaet."
Og sådan her:
"Det er ikke postDK's skyld at de har idioter ansat... men det er postdk's skyld at de ikke går mere op i kvaliteten af deres ansatte.. Eller deres klageinstant bliver ignoreret.. Det samme kan man så sige om GLS...
Det forstår jeg ikke. Hvis ikke det er firmaets ansvar hvem de har ansat i firmaet, hvis ansvar er det så??
jul 2006
First off.. Nej selvfølgelig har jeg ikke nuppet pakker... Når jeg siger det bedste man kan gøre er at sende anonymt.. Så mener jeg det..
Der er en grund til at diverse firmaer sender for eks dvd'ere som "used software parts".. Ingen gider nuppe brugt software.. (jah og så er der noget told issue når de kommer fra canada.. men det er en anden historie)..Det samme gælder MC dele. Der er ingen grund til et firma skriver "Original ducati diamant indfattet saddelbetræk" på æsken.. Det lokker svage sjæle til... DESVÆRRE..
c4- busalover > jeg har vist ikke sagt at firmaet ikke skulle hæfte?.. Nu drejer du den.
Nr 2.. Selvfølgelig er det GLS's ansvar at ansætte hæderlige mennesker.. MEN.. Firmaer er ikke tankelæsere. Når det så er sagt.. så skrev jeg vist også at der skulle gøres noget ved sagen når der så VAR et issue med en kurer. Det skrev jeg vist længere oppe.
NR 3.. Smed.. jeg har skrevet at der skal gøres noget ved det længere oppe
NR 4 > Kent.. Det var ironisk ment. Sådan da... Det ER ikke GLS's eller postDKs skyld at der er brodne kar. De slipper sgu igennem ligemeget hvad.. MEN det ER deres ansvar at gøre noget ved sagen når der bliver klaget.. Det var også ment som skruen uden ende. Lorten falder ALTID nedad.. Som regl på kunden. Thats life. Jeg ved godt det lyder rigtig rigtig hårdt.. og det er selvfølgelig ikke alle kunder der har ubehagelige oplevelser med en kundeservice.. Andre funker klageinstancen fint for.
Jeg har for eks været hos tdc, orange og telia .. og der er bare nogle kunder hvor ALT går galt for.. ALLE de procedurere der er for en given klagesag eller lign.. De fejler.. og det er bare sur røv. Det er surt og ærgeligt.. men alt er ikke fejlfrit.
Da jeg var hos DHL der var det VIRKELIG lort hvis en pakke forsvandt.. Jeg prøvede det aldrig i mine 3år.. heldigvis.. Men jeg kan love jer at de går op i det. Man står næsten skoleret og bliver udspurgt ala miami vice.
Såh... rolig nu drenge..
jul 2006
apr 2008
Var lidt i tvivl om der var ironi i dit indlæg, men valgte altså at lade tvivlen komme dig til skade, thi hi.
Må du få en god sæson på vejene!!
jul 2006
Hvis du kender en som vil bytte sin mc til en bil.. let me know
apr 2008
GLS STJÆLER DINE PAKKER!!!!!!!!