2.846 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 46 Svar

GLS STJÆLER DINE PAKKER!!!!!!!! GLS STJÆLER DINE PAKKER!!!!!!!!

Jeg er bare så møj hamrende sur!!!!!

jeg har bestilt et par støddæmpere fra England. Jeg fik dem sendt med parcel Force. når de når danmark oveleveres pakken til GLS.

Igår var GLS ude på min bopæl. jeg var ikke hjemme. jeg var til møde, som kan dokumenteres. min nabo så budet som kom med pakken og kørte igen... med pakken!!

da jeg undrer mig over hvor pakken bliver af ringer jeg til GLS. damen fortæller budet har været ude i går onsdag med pakken. og der foreligger en underskrift i mit navn. hmmm...

jamen jeg er jo ikke hjemme fortæller jeg hende. jeg har været til møde i det tidsrum du oplyser. det kan jeg dokumenterer. damen siger så. jamen har han så ikke stillet pakken ved din dør eller i et skur. nej det har han ikke svarer jeg. hvordan skulle han kunne det når jeg "har skrevet under".... selvom jeg ikke var der.
Jeg spørger så naboen som fortæller hun godt så ham i går. men han gik igen.

dvs.

Han har lavet dokumentforfalskning i mit navn. for det første.

for det andet har han ikke leveret pakken men taget den med igen. han har heller ikke været med den idag. det er vel det som jeg betegner som tyveri.

damen i telefonen fra GLS siger hun skal finde ud af det i morgen formiddag.

Ja det har hun ,undskyld udtrykket, fandme bare at finde ud af. ellers ligger der en politianmeldelse for dokumentforfalskning og tyveri mandag.

sådan noget pis og uærlige mennesker.

AAARG!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GLS STJÆLER DINE PAKKER!!!!!!!!
  • #1   19. feb 2009 Jeg var gået direkt op på politistationen og anmeldt GLS for tyveri og dokumentfalsk...

• #2   19. feb 2009 direkt=direkte ;o)

• #3   19. feb 2009 Rolig nu.....Vent nu lige indtil du hører fra damen igen.

• #4   19. feb 2009 Det var da også noget forfærdeligt svineri.. han har sikkert haft MC selv og tænkt at det kom fra en side han kendte smiley og der har sikkert stået på fakturen hvad det var, og prisen kunne han jo se, så ligenu hygger han sig sikkert med din pakke derhjemme smiley

• #5   19. feb 2009 ja... der sker heller ikke mere hvis jeg modtager pakken i morgen... synes fandme bare det er luset at underskrive i en andens navn og så udeblive med pakken...

det lugter langt væk af intentionel tyveri!!!!

• #6   19. feb 2009 jeg skal satme fortælle dig jeg var blevet STIKTOSSET hvis de havde lavet en falsk underskrift, osse selvom pakken kommer i morgen... for det er fandme noget svineri og lave en falsk underskrift...

ha en god aften folkens

• #7   19. feb 2009 meld det uanset, spørgsmålet er bare om den falske underskrift ikke er pist væk?!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #9   19. feb 2009 Hvis ikke de kan fremskaffe den falske underskrift, så skal de fremskaffe pakken.

Har de ingen af delene, så skal der erstatning til.

• #10   19. feb 2009 jeg bor i et rækkehus med egen forgård med låge. han har ikke stillet den der. alt undersøgt. naboen sagde også han tog den med igen.

• #11   19. feb 2009 Det er jo ikke GLS som har stjålet den.. det er pakkebudet som ikke har været den største småkage i dåsen..

Bare meld ham til politiet og inddrag hans arbejdsplads.. de vil jo ikke have rådne kar iblandt dem..

• #12   19. feb 2009 har prøvet det selv, pakken dukkede heldigvis op igen, så vi krydser fingre for du får den i morgen

• #15   19. feb 2009 Henrik har du ikke får et track & trace ?

• #16   19. feb 2009 Min GLS pakke sendt fra Eracing er også blevet væk undervejs, de har så 10 dage til at finde den, men Mads har været så venlig allerede at bestille nyt hjem...

Jeg siger ikke noget om at de stjæler, men man tænker da sit! Godt man har bestilt fra en der gider at gøre benarbejdet færdigt, kanon service af Eracing igen engang!!

• #18   19. feb 2009 Det kan jo være damen har set forkert mht. underskrift.
    Prøv lige at se tiden an inden i henretter budet/GLS

• #19   19. feb 2009 hun sagde der stod M. Yde Møller på den lap papir.... ogjeg skriver altid under med morten Yde Møller.... det kan vist ikke vœre mere klart.

jeg håber det kommer i morgen. forventer de gør deres arbejde og ikke sjusker som det der.

• #20   19. feb 2009 2 erfaringer med GLS.

1. Havde ferie og var hjemme to dage mens en pakke gik retur til tyskland med den besked at der havde været forsøgt aflevering 2 gange ... VAR hjemme og de kom heller ikke en seddel i postkassen

2. Gang, ventede på en forsendelse mens jeg var i sommerhus, ringede til GLS dagen før jeg forventede pakken, fik den besked at jeg havde modtaget den og OGSÅ kvitteret ... Det undrede jeg mig noget over ?? Kørte de 50 km. hjem foran forsøren i alt offentlighed stod en kæmpe pakke .. Det var en Aprilia tank pakket ind i en kasse der tydeligvis havde tilhørt et 40 tommer Sony fjernsyn .... Ja her er det mere end held at pakken IKKE var stjålet af 3. part. Man burde jo egentligt have spillet dum og sagt pakken ikke var det, men man er jo ærlig.

Så skal ALDRIG mere have noget sendt med GLS ... Nej hov der var sgu en 3. gang hvor jeg fik et kåbeglas sendt til firma adressen .. Her påstod de også de havde forsøgt levering klokken 0700. men på det tidspunkt var huset fuldt af vores elektrikkere ...... Så de måtte ud med pakken igen efter noget vrøvl hvor pakken pludseligt var havnet i Horsens ... Et lille stykke fra Aalborg.

Post DK er sløve men har oplevet udsøgt behandlig af UPS ved flere lejligheder.

DPD tja .... der har jeg en lignende historie med en pakke der blev løjet omkring forsøgt aflevering.

• #21   19. feb 2009 det er vel grovt at sige GLS napper pakkerne. det firmaet ikke....

men det er dem der bœrer ansvaret. kan bare ikke forstå det skal gå sådan hver gang. det er 3. gang jeg prøver ved GLS hvor den klokker... og dertil skal siges jeg har fået leveret med dem i alt 4 gange....

men om alt er var damen meget flink og jeg tror hun nok skal finde frem til den.

• #22   19. feb 2009 jeg har prøvet NØJAGTIG det samme, bortset jeg så han kom i bilen, og han bankede på ved UNDERBOEN, og da jeg så tog fat i ham, så fattede han ikke dansk, men jeg fik fortalt, at det var mine dæk, og at jeg skulle skrive under, men så skulle han LIIIIGE slette sin egen underkradser først, jeg er 200% sikker på jeg ALDRIG havde set de dæk nogensinde

• #24   19. feb 2009 Har også hørt om at de bare smider dæk og dvs. dele foran ens dør hvor alle kan komme og tage dem.

• #26   19. feb 2009 jeg har aldrig haft problemer med gls...

• #27   19. feb 2009 Morten:
    Lad os lige høre hvordan det går med din pakke fortsat.

• #28   19. feb 2009 jeg venter fortsat med spænding.

skriver i morgen en opdatering i sagen...

• #29   19. feb 2009 henrik > Eller også er det ikke pakkevæsnet der har taget røven på dig smiley

• #31   19. feb 2009 Politianmeldelse + morten spiegelhauer - dumme svin

• #32   19. feb 2009 Har 2 gange modtaget pakker fra England, via GLS, begge gange har de stillet pakken ind i min garage, ikke noget med foran døren så alle kunne se den, så kun positivt herfra..

• #33   19. feb 2009 rolig rolig.. det jo ikke GLS der har gjort noget forkert, Det jo en chauffør/selvstændig vognmand, så ligefrem at lynche GLS er vidst lidt uretfærdigt, , men håber da du får din pakke,

• #34   19. feb 2009 anders, jo det er jo GLS ansvar for at søge for at dine pakker når fram til rette mand da de individueller vognmænd er hyret af gls, så det er GLS der har for dårlig egenkontrol med hensyn til chauffører, det det ÉR gls der er bussemanden/lusen og det er DEM som skal sørge for at folk får deres pakker som de har krav på

• #35   19. feb 2009 ja det ved jeg da godt,,, men gi dem da lige en chance for at rense ud i egne rækker og få styr på hvad der egentlig er sket, før man bare gir hele gls skylden,,
    Det jo feks ikke gls i Tåstrup der skal have skyld for at stjæle hans pakke i østjylland, ligesom det heller ikke ville være GLS i kolding's skyld hvis lign skete i kbh,

(p.s. har absolut intet at gøre med gls)

• #36   19. feb 2009 Jeg ville hellere overlade min lillebror til en katolsk præst, end at frivilligt at vælge GLS, magen til inkompentence skal man lede længe efter.

• #37   19. feb 2009 nej nej, det er da korrekt anders, men hvis man ikke gør noget seriøst ved det, så sker der jo aldrig noget, hvordan skal vi så nogensinde få luget ud i rækkerne???

ved godt den er lidt langt ude, men du stjæler i banken, og så kommer politiet og siger fy fy fy, gang på gang, men INGEN reele konsekvenser, stopper man så med at stjæle penge i banken???

• #38   19. feb 2009 Jeg fik mit nye styr fra englang med dem igår og de havde været der i tirsdags hvor jeg ikke var hjemme. Så lagde de en seddel hvor jeg skulle skrive en fuldmagt som jeg så hængte på døren og ringede og fortalte dem at de godt måtte komme igen næste dag, hvilket de så gjorde sammen med min pakke.

• #40   19. feb 2009 jeg ventede næsten 2 måneder på mine dæk... og finder ud af at GLS har afleveret dem underskrevet RIEL... finder ud af det fordi jeg blir kontaktet igennem facebook af en som spørger om jeg mangler dæk, og ja det gør jeg i den grad,,, så viser det sig at gls har afleveret på en helt anden adresse end den der stod, så tog ned og hentede dem.. imellem tiden har jeg meldt dem eftersøgt,, så i forgårs fik jeg så et ekstra sæt dæk hjem,, gratis;)

så det hele endte lykkeligt... men de er bare nogle spdder derude ved gls synes jeg,, tit hvor de klokker i det..

• #41   19. feb 2009 og som c4 skriver så vil jeg endnu helre aflevere en katolsk præst til GLS end selv at få en pakke... smiley

• #42   19. feb 2009 Ved ikke hvor mange pakker GLS distibruerer, men det virker relativt massivt det antal fejl der bliver begået og det er bare fra folk, der benytter dette forum.
    Det virker altså massivt, synes jeg!!

• #44   19. feb 2009 kan bare ikke forstå de så OFTE sjusker med deres service....

• #45   19. feb 2009 burde fandme skrive til metroexpress eller lign...

• #46   19. feb 2009 Altså hold nu op..

Når en vognmand får en pakke bliver den scannet ind i systemet og registreret på kurerens rute..

Når kureren afleverer pakken bliver den scannet som afleveret. Derefter bliver registreringen opdateret i systemet som afleveret og her er det ABSOLUT ikke GLS's skyld at der arbejder en fusker i firmaet.

Det er udelukket personen som stjæler som burde politianmeldes. Firmaet kan ikke kigge alle pakkeforsendelser igennem og SIKRE sig at deres medarbejdere ikke snyder, fusker osv. Det samme gør sig gældene for så mange andre brancher. Det burde folk vide inden de sviner et helt firma til.

Nu har jeg ikke rigtig nogen erfaring med GLS som sådan.. Men det er selvfølgelig et problem hvis disse problemer ikke bliver behandlet og efterforsket. Det er klart.

Men at lynche et firma fordi der arbejder et råddent kar er forkert.

Jeg har tidligere arbejdet for DHL og der ryger RIGTIG...RIIIGTIG mange pakker og breve igennem på en arbejdsdag..

Det bedste man kan gøre er at gøre pakken anonym så ingen ved hvad der er i. Det er en teknik bla nokia bruger.. eller brugte.. det er trods alt nogle år siden. Det er aldrig sjovt når demo modeller forsvinder.. hehe..

Anywho.. Ro i trussen folkens.. Brodne kar vil der altid være.. personligt hader jeg post danmark og deres pakkebude.. jeg får 9 ud af 10 gange ALDRIG mine pakker.. simpelthen fordi de er for dovne til at gå op på 4 sal.. Så jeg får en pæn lille seddel et par dage (3-4-5dage) efter med at jeg selv må komme ned og hente den.

Det er ikke postDK's skyld at de har idioter ansat... men det er postdk's skyld at de ikke går mere op i kvaliteten af deres ansatte.. Eller deres klageinstant bliver ignoreret.. Det samme kan man så sige om GLS...

Ergo.. Hent lortet selv smiley .. Just kidding...

• #48   19. feb 2009 Hvis du spørger mig så aner jeg det ikke.. jeg var bare kureren..

• #50   20. feb 2009 Dennis M har du drukket terpentin eller noget lignende.
    Selvfølgelig skal GLS bebrejdes da det er dem som har ansat Ali babba og de fyrretyve røvere, og de har dermed ansvar for dem.

Hvis en tømer laver noget lort, så er det også firmaet der skal betale og stå til ansvar for det.

Faktisk tror jeg slet ikke at man kan FÅ arbejde der hvis man har en ren straffeattest.

• #51   20. feb 2009 Dennis: Er du helt fra den!!!! Hvis en ansat i et firma laver det nummer med pakken, så er det sgu da firmaets ansvar. Kureren har en stillingsfuldmagt far firmaet, og handler på vegne af dem. Så selvfølgelig er det firmaet der skal politianmeldes. De må så bare selv gå videre med det internt.

Og hvad mener du egentlig med denne sætning:
    "Det bedste man kan gøre er at gøre pakken anonym så ingen ved hvad der er i. Det er en teknik bla nokia bruger.. eller brugte.. det er trods alt nogle år siden. Det er aldrig sjovt når demo modeller forsvinder.. hehe.. "

Har du selv været kurer og snuppet pakkerne eller hvad? Det der hehe falder ikke på et smart sted.

• #52   20. feb 2009 Dennis M.: Du skriver sådan her

"og her er det ABSOLUT ikke GLS's skyld at der arbejder en fusker i firmaet."
    Og sådan her:

"Det er ikke postDK's skyld at de har idioter ansat... men det er postdk's skyld at de ikke går mere op i kvaliteten af deres ansatte.. Eller deres klageinstant bliver ignoreret.. Det samme kan man så sige om GLS...

Det forstår jeg ikke. Hvis ikke det er firmaets ansvar hvem de har ansat i firmaet, hvis ansvar er det så??

• #53   20. feb 2009 wow.. I læste vist mit indlæg lidt for bogstavligt smiley

First off.. Nej selvfølgelig har jeg ikke nuppet pakker... Når jeg siger det bedste man kan gøre er at sende anonymt.. Så mener jeg det..

Der er en grund til at diverse firmaer sender for eks dvd'ere som "used software parts".. Ingen gider nuppe brugt software.. (jah og så er der noget told issue når de kommer fra canada.. men det er en anden historie)..Det samme gælder MC dele. Der er ingen grund til et firma skriver "Original ducati diamant indfattet saddelbetræk" på æsken.. Det lokker svage sjæle til... DESVÆRRE..

c4- busalover > jeg har vist ikke sagt at firmaet ikke skulle hæfte?.. Nu drejer du den.

Nr 2.. Selvfølgelig er det GLS's ansvar at ansætte hæderlige mennesker.. MEN.. Firmaer er ikke tankelæsere. Når det så er sagt.. så skrev jeg vist også at der skulle gøres noget ved sagen når der så VAR et issue med en kurer. Det skrev jeg vist længere oppe.

NR 3.. Smed.. jeg har skrevet at der skal gøres noget ved det længere oppe smiley

NR 4 > Kent.. Det var ironisk ment. Sådan da... Det ER ikke GLS's eller postDKs skyld at der er brodne kar. De slipper sgu igennem ligemeget hvad.. MEN det ER deres ansvar at gøre noget ved sagen når der bliver klaget.. Det var også ment som skruen uden ende. Lorten falder ALTID nedad.. Som regl på kunden. Thats life. Jeg ved godt det lyder rigtig rigtig hårdt.. og det er selvfølgelig ikke alle kunder der har ubehagelige oplevelser med en kundeservice.. Andre funker klageinstancen fint for.

Jeg har for eks været hos tdc, orange og telia .. og der er bare nogle kunder hvor ALT går galt for.. ALLE de procedurere der er for en given klagesag eller lign.. De fejler.. og det er bare sur røv. Det er surt og ærgeligt.. men alt er ikke fejlfrit.

Da jeg var hos DHL der var det VIRKELIG lort hvis en pakke forsvandt.. Jeg prøvede det aldrig i mine 3år.. heldigvis.. Men jeg kan love jer at de går op i det. Man står næsten skoleret og bliver udspurgt ala miami vice.

Såh... rolig nu drenge..

• #55   20. feb 2009 Tillykke med det smiley hehe

• #56   20. feb 2009 Dennis M: Ok, godt ord igen.
    Var lidt i tvivl om der var ironi i dit indlæg, men valgte altså at lade tvivlen komme dig til skade, thi hi.
    Må du få en god sæson på vejene!!

• #57   20. feb 2009 Kent > det gør sgu ik så meget.. smiley no harm done.

Hvis du kender en som vil bytte sin mc til en bil.. let me know smiley .. har en golf 3'er til 40k som skal byttes til en mc smiley

• #58   20. feb 2009 Tror jeg ikke, men skulle jeg høre om noget i den stil, vil jeg tænke på dig!!

Kommentér på:
GLS STJÆLER DINE PAKKER!!!!!!!!

Annonce