3.382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Frankies MC Center Frankies MC Center

Hej gutter og tøser smiley
Godt nytår, håber i kom helskindet igennem.
Kan nogle fortælle lidt om erfaringer med Frankies MC center ? sådan med kundeservice, ekspertise, værksted ect. ? Jeg skal ind og lure på lørdag, så det ville være meget rart hvis jeg vidste lidt på forhånd hva' det var for en type forretning.

MVH Nordskov

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frankies MC Center
  • #1   6. jan 2006 Hej Hej

Frankies er vel som alle andre motorcykel forretninger. Hvis man kender folkene og har handlet der før er servicen helt i top. Men har ved flere lejligheder oplevet og gå rundt i lang tid uden og blive betjent. Ikke kun oppe ved frank men også andre steder.

Kommer selv fra Randers, og har altid brugt Harrys motorservice på grenåvej i stedet. Fået en bedre behandling der synes jeg. Men igen skræk historierne fra både den ene og den anden butik høres tit.

Så rådet herfra er vel og prøve dig frem. Men frank selv kan vist godt være noget arrogant indtil man lige lærer ham og kende....

• #2   6. jan 2006 Hej,

Har købt et par motorcykler dernede og altid fået 100% god betjening og rigtig god service. Så det er uden tvivl der jeg handler hvis ikke det er udstyr og gejl i udlandet.

• #3   6. jan 2006 Handler også altid hos Harry's i Randers - altid rigtig god behandling, og service er i top..
    Mine erfaringer med Frankies er, at de virker arrogante, og jeg synes kundeservicen er ringe.. Dertil synes jeg ALTID de er dyrere ligemeget hvad det drejer sig om..

• #4   6. jan 2006 Hej Nordskov

Her er mit input til dit spørgsmål, men tag ud til dem og dan dit eget indtryk.

Men jeg havde en meget dårlig oplevelse da jeg var derude. Jeg bor i stor København, men har sommerhus en times tid fra Randers.
    Så jeg havde været inde hos Frankies et par gange bare for at kigge. Og de har jo mange cykler så der er masser at se på. Men så kom dagen hvor jeg havde købt mig en mc i den blå avis. Og jeg skulle bruge noget mc tøj. Vi var i sommerhus, og jeg kørte i Frankies MC center for at købe tøj og hjelm. Servicen var ok, dog skulle sælgeren hele tiden tale om sig selv (!!). Nå men jeg købte et sæt tøj på tilbud og en hjelm. Da jeg så kom hjem og kigge nærmere på pris skiltene på tøjet fandt jeg ud af at normalprisen på tøjet var billigere end tilbudsprisen. Så jeg følte mig godt taget i røven. Og kørte derind igen næste dag, hvor jeg nærmest blev svinet til fordi jeg ville have differencen mellem normal pris og tilbudspris tilbage. Jeg fik det men også nogle grimme ord med på vejen. Så jeg handler der aldrig igen.

Senere købte jeg en ny mc (4 måneder gammel) og ham jeg købte den af, havde købt den hos Harry´s MC i Randers og han havde fået en super service og var meget tilfreds, de gange jeg har ringet derover af forskellige årsager, har jeg også fået en god service.

Men det er jo bare min oplevelse så prøv selv at kører derud og få dit eget indtryk.

Morten

• #5   6. jan 2006 Ser ud til, at Harry tager føringen i dette indlæg! smiley

• #6   6. jan 2006 Hejsa jeg har købt min cykel hos Frankies og jeg har ikke noget at brokke mig over, bliver altid taget godt imod når jeg kigger der op......

• #7   6. jan 2006 Hmmm.. jeg kommer selv fra randers og har været i begge butikker.. Jeg må sige Frankies er en stor og fin butik med masser af cykler, men men men... Jeg må slutte mig til nogle af de andre.. Hvis man bare kommer for at kigge så er der ikke meget hjælp at hente.. Men står man med en check eller mange kontanter så skal servicen nok være der...

Hvorimod Harrys på grenåvej altid er hjælpsomme og har man spørgsmål til teknik osv så går man bare på værkstedet.. De er meget afslappede og behagelige mennesker i Harrys.. Absolut at anbefale...

/Hudle

• #8   6. jan 2006 Skriver alle dem med erfaringer ikke til www.dmcn.dk så, så deler i jo alle jeres oplevelser (positive som negative) med andre end os galleribrugere, og forhandleren får en mulighed for at svare hvad der er gået galt!

• #9   6. jan 2006 Ja og husk og sig til ham, at han godt kan se og få alle de cykler af nettet som han har haft solgt i flere måneder... Fandme træls...
    Har haft ringet på 3 cykler hos ham... de var alle solgt, men er stadig på nettet!!!!!!

• #11   6. jan 2006 Til Morten M

Du skal ikke begynde at skyde på os fordi vi har haft en dårlig oplevelse med ham.
    Jeg skriver jo også at Nordskov selv skal tage hen danne sig en mening om stedet.

Også vil jeg have ret til at have min mening om ham, uden nogen begynder at sige at jeg må have haft en dårlig dag..

Jeg kan også godt rose de steder hvor jeg har fået super service. Det har jeg bla. hos Enghave MC og Aagesen MC. Men der er sikkert også nogen der har haft dårlige oplevelser med dem. Og det er i orden hvis de skriver det. For vi oplever tingende forskelligt.

Morten

• #12   6. jan 2006 Hejsa folkens,

Jeg har kommet meget ved Frankie's og hos Harry's, og jo, der er plusser og minuser ved begge steder...
    Min første motorcykel blev købt privat, men da det var en Suzuki, og den var købt hos Harry, fik jeg mine ting lavet der. Dog blev det hurtigt for dyrt i reparations-priser, og tidsgrænser blev ikke tilnærmelsesvis overholdt. Aftalen lød på torsdag, maskinen var klar torsdag. Det er et rigtigt eksempel.
    Da jeg bestilte et par ganske almindelige skruer til hælpladerne, fik jeg at vide der ville gå et par uger max, og det var i og for sig ganske fint, men det var i april, og jeg har ikke hørt fra dem endnu.
    En anden ting er, at det stort set er umuligt at få lov at prøvekøre noget dernede fra, både nyt som gammelt.
    Da jeg ville købe en XT'er, var jeg klar til at handle med det samme, men da jeg måtte bruge lang tid på at få dem overtalt, synes jeg det var spildt. At jeg så nærmest måtte love dem at købe før jeg prøvede, gjorde mig faktisk lidt arrig.
    Da jeg så var klar til at handle, skambød de min GS'er, og tilbød mig lidt under 20,000. Husker ikke om det var 18,000 eller 19,000 men alt for lavt var det sgu.
    Det var så også fint nok, så stoppede jeg med at komme dér.

En dag snakkede jeg så med en kammerat der havde set en XT660X'er oppe hos Frankie's, så der måtte jeg op. Jeg fik fat i sælgeren Claus, og forklarede at jeg var lidt lun på sådan en, og før jeg så mig om stod han med en prøveplade og en dunk benzin i hånden og spurgte om jeg skulle prøve den.
    Jeg takkede ja, og i min iver lovede jeg ham at have den tilbage efter 20 minutter, som jeg havde fået "besked på" nede hos Harry's. Claus sagde dog at jeg bare skulle hygge mig, og have den tilbage inden lukketid. Jeg var tilbage efter tre kvarter. Dagen efter ville jeg lige prøve den igen, for at få et bedre indtryk, og afleverede den halvanden time senere. Et par dage efter var handlen i hus. Siden da har jeg fået alt lavet deroppe. jeg fik 25,000 for GS'eren, og et markant afslag i prisen på XT'eren. Jeg var glad.
    Dog skal det nævnes at jeg op til flere gange har prøvet maskiner deroppefra, også uden nogensinde at have lagt en eneste krone deroppe.

Men kære venner,

Vi har alle gode og dårlige dage, og vi kan alle være travle og stressede, og hvis der er blevet givet en ringe service hos Frankie's, har dette været på en sådan dag, eller også har der været en kommunikationsbrist.

Jeg fortsætter hos Frankie's.

• #14   6. jan 2006 Morten M

Nu skriver du at vi skal holde vores meninger for os selv. Men jeg skriver jo også kun det her fordi Nordskov har oprettet denne tråd hvor han spørger efter folks erfaringer med Frankies mc. og dem får han så. Og alle der har erfaringer positive eller negative skal have lov til at skrive dem her, når der direkte bliver spurgt efter dem.

Hvis det ikke var fordi jeg var blevet direkte snydt, så havde jeg også været fuldt ud tilfreds med Frankies. Hvis de samtige havde undskydt at de havde lavet en fejl eller ligende, så var det også ok. Det er kun fordi de direkte blev grove og uforskammet da jeg konfronterede dem med problemet.

Men som jeg har skrevet massere af gange nu.
    Nordskov du må kører derhen og danne din egen mening om stedet. Og selv vælge om du vil hører på vores oplevelser med dem.

God weekend til alle.

Morten

• #15   6. jan 2006 jeg kommer os fra Randers og har er også kommet en del ude ved Frankie´s.

jeg har haft en cykel til service der ude ÉN gang, det var en ældre zxr400r fra 91, jeg skulle ha skiftet bagdæk og et par enkelte små sager, syns ikk servicen er var så skide god på dette tidspunkt, da jeg lidt fik fornemmelsen af at han bare syns jeg var en anden knejt-røv på en gammel cykel de bare skulle tjene nogle penge på..:-(

på dette tidspunkt ved jeg ikk meget om motorcykler og spørger ham da jeg kommer og aflevere cyklen hva det ca. vil komme til at koste, han siger en ca. pris og jeg spørger om hvis jeg nu tager 3000 kr med så burde det at være rigeligt, ja ja får jeg bare afvide.
    da jeg så ugen efter ringer for at høre om min cykel er færdig får jeg afvide at der vil gå lidt for de mangler et eller andet (en af de små ting der skulle laves)
    men hva alt er, så kommer jeg til at vente i 3 uger inden jeg kan få min cykel igen, og da jeg endelig kommer for at hente den er regningen kommet godt oppe over 4000 kr. Det viser sig så at han på eget interitiv har skiftet en masse dele, uden at spørge mig først.

jeg er så siden kommet der ud på min nye cykel en zx6r fra 05 og har her oplevet en HELT anden service, syns det lugter lidt af at hvis man kommer på en nyere cykel så han kan se man har penge-pungen i orden så er servicen HELT i top..!

jeg handler ikk længere ved Frankie´s men handler derved hos Rydberg ude i Aidt, han er tilgængæld i orden.

bare en ud af mange oplevelser, ta ud og snak med ham og dan jeres eget indtryk..!

• #16   6. jan 2006 Nordskov

Tag derop og se forretningen og dan dig dit eget indtryk, folk har jo deres egne erfaringer og er åbentbart meget forskellige. Så den bedste måde at finde ud af tingene på, er at få sit eget indtryk.

Har aldrig lagt en krone ved Frankie´s, men har fået super service hvergang jeg har været der, og har ligeså prøvekørt en masse cykler deroppe fra, som de er meget hjælpsomme til at smide prøveplader på.

Så service?? hvad er det..

Er åbentbart forskelligt fra person til person, hvordan er den for dig?

Thomas
    Som har været deroppe så sent som idag smiley

• #17   6. jan 2006 Har nu rigtig god erfaring med Frankies, men nu er jeg også på fornavn med dem...

Men da jeg kom første gang var servicen ganske fin, og de er meget hjælpsomme.

• #18   6. jan 2006 Købte min 2. cbr hos Frankie i 95, og fik lavet service en enkelt gang og en genopbygning efter en skade....
    Ingen tvivl om at Frankie tjente mange penge på at genopbygge min Cbr, men den blev flottere end før skaden og fik en Arrowpotte istedet for originalen. Så vi var begge glade.
    Stor flot forretning, og ingen tvivl om at de selv brænder for sportsmcer...
    Men ved egentlig ikke om jeg bryder mig om Frankie selv, syntes godt han kan virke lidt........

Kommentér på:
Frankies MC Center

Annonce