{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Forårs klargøring (Roskilde) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Alle glæder sig jo nok til foråret, så man kan få luftet den 2 hjulet igen smiley Har det altid bedst ved lige at sende cyklen til et service, inden den skal klare en sæson mere, så men ved at den er i orden...

Jeg bor i Roskilde og har før brugt PC-motorcykler til service, men ville høre om der er andre der kan anbefale nogle steder som er dygtige og fair med priser i omegnen af Roskilde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forårs klargøring (Roskilde)
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.685
    #1   9. feb 2009 Hvis det bare er olie / kæde bremseklodser skift og den slags lavetkniske ting, så gør det selv.

    Jeg bor i Roskilde og skal da gerne kigge dig over skulderen hvis du vil have det...


  • #2   9. feb 2009 jeg har også brugt pc motocykel , meen,,
    jeg har siden brugt pk motorcykler der ligger på ringstedvej i osted et par km uden for roskilde det har jeg været meget tilfreds med.. så det kan jeg klart anbefale, man aftaler en pris, bliver enige om hvaf der ska laves, og hvis der støder komplikationer til er han flink til at ringe..de har tlf. 2891 4876


  • #3   9. feb 2009 Som Sajmon siger, så lav det selv, klart det billigeste når nu du får tilbudt kvalificeret hjælp og gode råd. Jeg kigger også forbi, jeg kan hente pizzaer og fortælle løgnhistorier.
    Ellers brugte jeg http://www.mcgaarden.dk/ sidste år med succes, men udelukkende pga fabriksgaranti, når den udløber laver jeg det selv.


  • #4   10. feb 2009 Alle de der små ting, skifter jeg også selv... Men da jeg købte den sidste år, så syntes jeg det er meget rart lige at få gået den ordenligt igennem, for ting som man ikke selv lige opdager... Skiftede reservedele for næsten 10.000 da jeg købte den, så de fleste ting burde være i orden... smiley

  • #5   10. feb 2009 hold da op med folk fra roskilde,jeg er fra havdrup,gad vide om man ikke møder hinande til sommer på havnen


  • #6   28. aug 2020 P C er okay, jeg køber mange stumper der men jeg laver det meste selv ( jeg er også fra Havdrup )

Kommentér på:
Forårs klargøring (Roskilde)

Annonce