{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva ville i sige
  • #1   3. jan 2006 ville nok have bedt ham om at stikke dem skråt op og bruge det til transport af tamluft.
    det er squ træls undskyld mit fransk når de gør sådan noget.
    som en klog jyde sagde da han stak hånden ned i bukseren gør det sikkert gør det selv.

• #2   3. jan 2006 Folk er idioter, var ud for at købe 4 vinterdæk til min peugeot (eller troede at skulle købe nogen). Over telefonen sagde han at de var næsten nye, kørt 1 sæson. Kørte så ud til det fjols 40km hver vej, her stod han så med 4 gennemrustede fælge med 4 tyndslidte dæk der lignede noget der blev fundet på bunden af esbjerg havn. Og han holdte sq ved at de var nye selv om jeg målte dem til 2,5mm, fuck jeg kunne smække ham en!!!!!

• #4   3. jan 2006 Hvad så tudefjæs!

Hvor er det lige at den dårlige handel ligger???

800,- for 3 armerede slanger til bremserne og en koblingsslange, syntes jeg er en fin pris.

At du så midt under bestillingen vil ændre dine længder kan jo ikke belastes ham der har bestilt dem for os vel??

Og du piver over at der er gået 2 dage længere end aftalt med forsendelsen, som om du mangler dem her i vintertiden. Jeg tror heller ikke at han har haft noget at tage sig til her mellem jul og nytår, så skru lige lidt ned for charmen fister.

Til jer andre som er blevet blandet ind i dette interne anliggende så er mit svar på forummer her:

Hmmm... Blander du ikke priserne lidt sammen???

De 500,- var for bremseslanger, og de 800 for bremseslanger + koblingsslangen. (Hvilket jeg vil tro koster et eller andet eller måske er den gratis? Hmmm nej jeg tror den koster noget alligevel.)

Ok de er så blevet sendt 2 dage senere end i har aftalt, men du kan vel nok køre de 2 dage ekstra med de originale slanger, for du kan vist ikke bremse optimalt i sneen alligevel...

At de er lavet som først aftalt kan han vel ikke gøre noget ved, men de skulle man nok være mere inde i aftalen for at kunne udtale sig...

"og i hendhold til dansk købelov" HVAD FANDEN SKER DER FOR DIG????
    Ejer du en SV´er??? Du lyder sku mere som en der burde køre Ducati!!!!

Fald lige ned på jorden igen mester, så finder i nok ud af hvad og evt. om der er gået noget galt...

Jeg ved godt det føles værrer når det er en selv der skal have pengene op af foret, og føler sig snydt men jeg kender Bongers, og han har gjort hvad han mente var rigtigt, så skriv til ham i stedet i en ordentlig tone så finder i nok ud af det.

Jannik...

• #5   3. jan 2006 hvis prisen er en anden end den i har aftalt så må de beholde deres slanger.
    men hvis det er et fælleskøb ville jeg nok bide i det sure æble og betale og så er den potte ude.

mvh rené c

• #6   3. jan 2006 Ja ja jeg ved godt jeg nævnte Ducati lidt negativt lige i denne sammenhæng, men det er bare lidt misundelse fra en der ikke har råd. smiley

Så du må ikke blive su på mig Hans... *hahaha*

• #7   3. jan 2006 ---sur---

• #9   3. jan 2006 jeg har et sæt slanger tilsalg så snart de ankommer!'

tudefjæs er taget til efterretning om det er godt eller skdit må tiden vise

• #10   3. jan 2006 der skal vel også være plads til en duc lige som der skal være plads til dem der køre de andre v2 cykler
    ok de lyder da meget godt men de kan jo ikke noget.
    det gassss i kan måske tage det

mvh rené c

• #12   3. jan 2006 Ja Hans jeg måtte hellere skynde mig inden jeg blev opsøgt af dig og et par venner. (Har jeg læst andet steds.) Du ved jo hvor jeg arbejder. smiley

• #14   3. jan 2006 Bortset fra det kan jeg ikke se hvad dette inlæg laver herinde???
    Du har skrevet det 8 minutter efter du har oprettet det på forummet.
    Du kunne da i det mindste have givet ham en chance for at svare inden det blev blæst op ud over hele danmark.

Bare min mening... smiley

• #15   3. jan 2006 Jannik hvis du læser hvad jeg skriver UNDER linket står der hvad ville I sige.. hmm så er det sq da ligemeget om han svarer eller ej, jeg stiller et simpelt spørgsmål herinde! andet ligger der ikke i det, og hvis du ligger mærke til har jeg IKKE kommenteret folks meninger osv heller.. så kom glad right back at ya "Tudefjæs" ;o)

• #16   3. jan 2006 Klart klart... smiley

Lad os så bare lukke den her...

• #17   4. jan 2006 hmm, tror der er nogen der trænger til an køretur! ;oD men hva så, madvig, de slanger der, er det til en sv?

Kommentér på:
hva ville i sige

Annonce