650 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

MC vs BIL MC vs BIL

Håber ik at indlægget støder nogen, det er måske lidt off topic - men det er for at få opmærksomhed.

Min kammerat vil gerne være biker :D, han har bedt mig om at finde ud af om der er nogen der kunne tænke sig at bytte sin motorcykel over med hans bil. Han har en AlfaAlfa Romeo GTV 2.0, flere billeder ses her:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32634

Han tænkte at bytte med noget suzuki gs500, men hvis i også har nogle andre gode tilbud så er i rigtig velkommne til at skrive.

Håber at der er nogen derude der kan bruge en fin bil i bytte for deres mc.

Skriv til mig herinde på galleriet eller på bluephoenix01@gmail.com

Mange tak fordi i gidder at læse med smiley god vinter til jeg alle..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC vs BIL
  • #1   3. jan 2006 Det lyder vel som et nogenlunde fair bytte (ikke at jeg selv ville bytte min! smiley men mon ikke det er nemmere hvis han bare sælger den og køber en bike for pengene?
    Held og lykke med det. Altid rart at se nogen der gerne vil skifte til den rigtige type køretøj smiley

• #3   3. jan 2006 Ja jeg har jo endeligt talt ham til fornuft, at han skulle satse påd et rigtige køretøj, hehhe... jeg har "smittet" ham, hehehe..!

Jeg har oprettet en annonce i markedet, og jeg håber kun på det bedste, vil så gerne se at få skubbet ham ud på 2 hjul her indtil sommer, hehehe...

Så skal der SNART køres igen, så keep up the spirit!
    (ja jeg er lidt optimist, hehe)

• #4   3. jan 2006 Under 2 Md endnu :), medmindre der ligger et 40CM tykt lag sne i starten af marts smiley

Kommentér på:
MC vs BIL

Annonce