{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Dysning af CBR 600 PC19 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har søgt lidt i forum men er ikke blevet meget kloger, so here goes.
Er der nogen der har erfaringer med at sætten en åben potte på sodan en gammel ged, og skal den omdysses eller er det lige meget, virker som om der er lidt op og ned med det dysning fra cykel til cykel. Og hvis den skal, nogle gode stede på sjælland uden det koster spidsen at en jet jauer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dysning af CBR 600 PC19
  • #1   3. feb 2009 Altså, hvis du specifikt går efter flere hk, så skal den dysset.. men efter hvad jeg ved (må ikke hænge mig op på det), så skulle der ikke ske meget ved at smide en potte på, uden omdysning, andet end at du får bedre lyd.. på min gamle gsx250r, smed jeg en larme potte på, og syntes faktisk jeg kunne mærke den blev lidt mere kvik mht at tage omd.

  • #2   3. feb 2009 Er ikke lige HK jeg går efter, var bare for ikke at ødelægge noget.
    Hvis det er får den et jetkit og kn filter, men selv der burde den ikke behøve en tur på rullen, har på fornemmelsen det meste er til mc med sprøjt, ikke så meget med karb.


  • #3   3. feb 2009 Smed en potte på min 92´er. Kanon lyd og ikke den store forskel i kørsel / motorgang. Så den blev ikke dyset ind.

  • #4   3. feb 2009 religion...

    jeg ville få den dyset.....


    kan ikke lide brændte stempler osv fordi den evt får for mager blanding.



  • #5   3. feb 2009 du kan se hvordan et stempel ser ud hvis blandingen ikke passer.

    (link fjernet)

    du ændrer ved blandingen ved at skifte udstødning, sportsfiltre osv.

    men man kan være heldig som Søren (sæby) C at blandingen er tilstrækkelig fed til det går.


  • #7   3. feb 2009 Min havde anden potte på og er ret sikker på den ikke blev dyset ind. På min ER-5 blev den heller ikke dyset ind men den kørte til gengæld væsentligt dårligere med den helt åbne potte frem for med DB killer i.

  • #9   3. feb 2009 Ok, godt ord igen, er der så nogen der ved hvor mange numre man skal gå op i hoved dysse, eller er det nemmere bare at købe et dyno kit, og tilhørende åbne filter?

  • #11   3. feb 2009 Jeg har selv lavet potten, fornuftig længde af hensyn til modtrykket i 2"rør, så får den også et kn filter, resonans rørne i filter kassen er fjernet og der er laver lidt ram air, så det er jo nok 6 op. Kan det betale sig at købe de special dysser de har på dot-e eller er det spild?

  • #13   3. feb 2009 nu skal jeg jo ikke måle på den men kører på den smiley

  • #14   3. feb 2009 Ville bare få den på et ordenlig rullefelt og få lavet lidt arbejde på den af en kyndig person.
    Og i samme omgang så smid Filter og hvis du kan få det til din model. Et jet-kit.

    Så har du ikke råd til at få det gjordt ordenlig - så vendt og spar lidt op og få det gjordt ordenlig fra starten af.
    Du vil få mere glæde ud af det på den måde. :O)


  • #15   4. feb 2009 Ok, er der nogle steder på sjælland der kan anbefales, når den skal på rullen?

Kommentér på:
Dysning af CBR 600 PC19

Annonce