{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start cykel
  • #1   1. feb 2009 din alder og højde og prisleje....vil være fint. så ved jeg lidt hvad der er at gå efter.

går ud fra det er sportscykler....?

• #2   1. feb 2009 Ikke for at give dig en sviner, men dette topic har været oppe virkelig mange gange. Prøv at lave en søgning på det. (første cykel, begynder cykel etc.) så skal du se.. Selvf. ikke til at vide hvis du er ny på forummet. Men held og lykke med det. Håber du finder hvad du søger. Btw en r cykel er svine dyr at kasko forsikre, specielt for en ny mc-ist.

• #3   1. feb 2009 Jeg er helt ny her på forrummet...! jeg bliver snart 19..! jeg er omkring 1.80 høj og maks 30 kilo...! og jaah helst en racer

• #4   1. feb 2009 Hej.

Jeg har en VFR400 til salg, prisen er under dit budget men så er der også penge til nye skjolde eller omlakering. God begyndercykel smiley

Mathias

• #5   2. feb 2009 Tjaaa, racer og racer, det ved jeg skam ikke om det er, men prøv at sætte dig på en suzuki gs 500.
    Ud og prøv dem! Der er virkelig ikke andet for, da højden og drøjden betyder meget for køreglæden

• #6   2. feb 2009 Hej MIk

Jeg startede på en gsxr 400, skøn cykel. Selvom jeg synes priserne på dem er blevet urealistisk højt oppe. Men måske de kan pruttes ned, ellers tror jeg Mathias' VFR er et godt bud smiley Men som Martin skriver, så husk lige forsikringspræmien. Det er ikke til at vide hva de vil ha for det, den eneste måde er at ringe rundt til dem alle sammen og spørge.

ps. jeg kører stadig uden kasko da jeg ikke har råd.

• #7   2. feb 2009 hey.

jeg har en suzuki gsxf 600 fra 99. som er min første cykel, den er måske lidt stor, og den fylder sku meget når den skal vende.
    men den er forholdsvis billig i dele, og giver 28xx om året i forsikring (ansvar) ved GF forsikring. det er billigt da den går under touring cykel, men så snart den går under racer, så blir priserne højere.
    men ud og prøv og sidde på nogle cykler, og den du føler dig mest tilpas på, kan du prøve at ringe til et forsikrings selskab og høre prisen ad.

mc+forsikring+tøj +vægtkan hurtigt blive dyrt, MEN ikk gå på kompromis med sikkerheden, det er dit liv.

held og lykke med søgningen, så ses man nok til sommer på vejene smiley

• #8   2. feb 2009 180cm og 30 kg!!Så er du fa'me en tynd starut LoL

• #9   2. feb 2009 søren.. ha ha jeg tænkte det samme.. ham kommer da aldrig til at mærke vinden, han er alt for aerodynamisk : )

• #10   2. feb 2009 jeg ville gå efter en 600 og drosle den, eller efter en der har 34 heste. meen til 30 kilo må det nok blive en "lille" mc...

• #11   2. feb 2009 CBR 600 F1 Mere racer bliver det sq ikke til for 30K :o)

• #12   2. feb 2009 cbr 600, det er en super cykel og du bliver træt af 400 når den skal videre fordi du vil have noget større

men her er en anden lille ide,

køb en honda vtr 1000 og spar en del penge..

det er verdens nemmeste cykel og håndtere og du får utroligt meget til ganske få penge, derefter smider du en ansvar forsikring på fra gf til ca 2500 kr om året..

Kommentér på:
Start cykel

Annonce