435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Dæktryk på GPZ 500S Dæktryk på GPZ 500S

Hej,

Jeg fik ikke nogen manualos med til min cykel da jeg købte den - og er kommet til at tænke, hvad dæktryk skal jeg køre med på min Kawa GPZ 500S '92 ?

Og er der nogen som ved cirka hvad et bagdæk i 120/90-16 typisk vil koste? Jeg overvejer Bridgestone BT-015. Det jeg har nu, er OK mønster, men det er lidt mørt i siderne, af at have holdt stille for længe smiley Fordækket er fint dog.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæktryk på GPZ 500S
  • #1   23. aug 2004 Trykket afhænger lidt af vægten på cyklen, men det ligger typisk vis et sted imellem 30 og 35 psi. Bagdækket hårdest og fordækket ca. 3 psi lavere. Kig på dækket hvor meget max load er. Et metzler bagdæk i den størrelse gav jeg 720 kroner for med afbalancering og montering til min gamle GS'er.
    Hilsen TH

• #2   23. aug 2004 720 kroner inkl montering osv, det synes jeg umiddelbart lyder ok billigt! er det et sted i nordjylland man kan få det til den pris?

• #3   24. aug 2004 Jeg tror nok jeg fik 10% i rabat , men derfor er det ikke dyrt. Det er desværre i Odense jeg har fået det lavet. Der er ikke andet for at ringe rundt og høre, hvor billigt de kan gøre det.
    Hilsen TH

Kommentér på:
Dæktryk på GPZ 500S

Annonce