553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Steffen R
Steffen R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Så er den gal igen... Så er den gal igen...

Ja, drenge og piger!
Så er den der igen, den drillende fornemmelse af sommerfugle i maven. Hvorfor er det lige denne følelse altid kommer tilbage her midt i februar..?? Og så især på dage hvor solen titter frem, og fuglene kvidrer?
Jeg forstår det ikke!!! ;-D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er den gal igen...
  • #1   17. feb 2004 Jeg kender den godt den fornemmelse. Og der er kun en kur imod det, Det er simpelthen at starte den tohjulede op og tage en tur. Har selv gjort det et par gange efterhånden, det er lidt køligt men det glemmer man hurtigt. Især når man lukker lidt op for den og hører den skønne lyd af en V2... :-))
    (Den lyd kender du jo godt Steffen)... :-))
    mvh.
    Ronni G.

• #2   17. feb 2004 Får min hjem fra værksted i næste uge. Plade eller ingen plade, godt man bor langt ude på landet:D Den skal sku luftes, for hvor har mine fingere da været urolige især i denne måned.

• #3   18. feb 2004 Jeg har også haft problemer med uro i maven på det sidste. Så jeg var ude at køre i lørdags for første gang i år, det var virkelig skønt. Er det ikke kun kasko delen af forsikringen der ikke gælder i vinter tiden?

• #4   18. feb 2004 Jeg har også haft problemer med uro i maven på det sidste. Så jeg var ude at køre i lørdags for første gang i år, det var virkelig skønt. Er det ikke kun kasko delen af forsikringen der ikke gælder i vinter tiden?

• #5   18. feb 2004 Så vidt jeg ved, dækker forsikringen slet ikke i de 3 mdr., med mindre man har købt noget tillægsforsikring.
    Men jeg glæder mig også som et lille barn, til det bliver den 1. marts.

• #6   18. feb 2004 Jep, det er et helvede på sådan en solskinsdag, hvor man helst vil sidde på to hjul og fræse på de små veje; men varmt er det så heller ikke!

Har også selv en aftale med den 2-hjulede d. 1. marts, der nok får mig lidt mere i balance efter en lang vinter.

På vek hjem fra skole i dag så jeg i øvrigt en MC-ejer, der vaskede sin CBR1000, så det er snart ved at være tid...

MvH.
    Simon

• #8   18. feb 2004 Kan også mærke at perioderne hvor jeg sidder og kigger ud af vinduet og dagdrømmer om den perfekte tur bliver længere og længere. Ikke så mærkeligt at ikke-mc ejere synes vi kan være lidt mærkelige af og til smiley

• #9   19. feb 2004 Så er man kommet hjem fra studiet, efter en lang cykeltur, i dejlig solskin, og fuglene synger. Det gør bare at jeg glæder mig som aldrig før.
    Jeg har lige sat batteriet i laderen, så om et par timer skal jeg sgu ud og rulle en tur.
    Livet er herligt:)
    God vind til jer alle.
    Mvh
    Martin

• #10   20. feb 2004 Så prøv at forstil jeg mig..!! Lige købt en TL 1000 S idag .. nu skal jeg så bare vente til jeg kan køre den.. smiley Men det bliver dejligt.. smiley

/ Jan

Kommentér på:
Så er den gal igen...

Annonce