{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shoei Raid ll
  • #1   21. jan 2009 kanon hjelm og billigt


  • #3   21. jan 2009 Jeg er rigtig godt tilfreds med min Shoei Raid II, men vil godt give Frank (Ulstrup 90210) N lidt ret der er noget støj i den, men i alt i alt er jeg glad for min.

  • #4   21. jan 2009 Det er en fin hjelm. Sidder rigtig godt, og den dugfri plastik indsats shoei har lavet man får med, virker 100%. Har aldrig haft dug i min. Eneste minus er at der kan være støj. Men synes kun det er generene i stærk vind.

  • #5   21. jan 2009 Jeg gik fra en Schubert S1 til sådan en Shoei.
    Støjniveauet er kritisabelt ift Schuberten, men det er vel også en af de mest støjsvage. Til gengæld passer Shoeiens indvendige form bedst til mit hoved (fik hovedpine af Schuberten).

    Ser man bort fra støjen, så er jeg svært tilfreds med den!
    Jeg har købt nogle formstøbte ørepropper og et whisper kit (sidstnævnte bruger jeg dog ikke, da jeg ikke har nok motoriske evner til at få hjelmen af og på, når det er monteret.


  • #6   21. jan 2009 Vel en ok hjelm til prisen, er nu glad for jeg skiftede min ud med en Arai.

    Men til 1000kr. er den ikke helt skæv.


  • #7   21. jan 2009 Meget højt støj niveau, og kan sige af erfaring at den kan tage et styrt.. men den har alt for meget vindstøj til mon hovedform.. det er lige som om at der er 2 kanaler med vind direkte op til ørene.. men det er meget forskelligt..

  • #8   21. jan 2009 Ok, tak for svarene!!!

  • #9   22. jan 2009 Som resten siger, uden whisper kit er der meget vindstøj: MEN - hvis du ligger 300 kr oveni og får det whisper kit (og du vel og mærke stadig kan få hjelmen på), så har man altså en rimelig støjsvag hjelm. Mener jeg har set til en test at støjniveauet skulle være ca. 5db højere end på en schubert S1 med kittet på. Uden det er det vist en 20db højere.
    Så helt klart en hjelm jeg vil anbefale!


Kommentér på:
Shoei Raid ll

Annonce