{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjelm og tøj??????????
  • #1   19. jan 2009 er mesttil arai, men shoi er også godt pøj pøj og welcome back hehe

• #2   19. jan 2009 Jeg kører selv med Shark hjelm og er godt tilfreds med den - men Schubert S1 er vel kendt som en af de mest støjsvage på markedet.

Kører normalt med læderdragt, men har et par Held tekstil bukser der har holdt fint i de to sæsoner jeg har brugt dem nu - men læder er nu stadig nummer 1 in my book, men det er jo ikke altid lige praktisk at have på hvis man skal til et eller andet arrangement. smiley

• #3   19. jan 2009 måske skulle du tage en tur til horsens til brdr. jensen de har 50% på tøj ,hansker og hjelme de har opkøbt ved jan o konkursbo
    http://www.jensenas.dk/

• #4   19. jan 2009 har godt set brdr. jensen har 50% men har lige 200km der ned og syntes når der er nogle der har sådanne tilbud er det som regl ikke noget man kan bruge el så er der ikke noget tilbage. man kan jo desværre ikke se hvad de sælger på deres hjemmeside

• #5   20. jan 2009 Næ, men telefonen er jo opfundet. Så kunne man jo lige trykke 8 numre ind og spørge hvad de lå inde med :o)...

• #6   20. jan 2009 Jeg har et sæt Rukka som består af en Steel-jakke og et par Unit-bukser. Det er med Goretex og udtageligt for. Og så kan det ryge i vaskemasinen. Det er lidt pebret i pris, men jeg synes at det er pengene værd. Og så er der 5 års garanti på. Jeg kører med en Shoei XR-1000. Synes at det er en fin og forholdsvis støjsvag hjelm, men prøv dig frem.

• #7   20. jan 2009 Held tøj er rigtigt godt,har selv et todelt sæt,selv i styrtregn holder man sig tør(indvendig) og man kan kører med tshirt lang tid inde i efteråret.
    Jeg tog en glidetur for nogle år siden,og det eneste der skete var en såret stolthed smiley man kunne intet se på tøjet.
    Angående styrthjelm,så kører jeg med schuberth s1,dejlig lydtæt,og ventilation virker forbløffene godt,men larmer lidt når man åbner den.
    Go jagt its a jungle out there

Kommentér på:
hjelm og tøj??????????

Annonce