Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyno Kit Intruder 1400
  • #1   19. jan 2009 Kan kun sige at min bror fik det på sin 1999 1500 intruder, og fik den rullet ind i tyskland et sted, han var rigtig glad for det, og der blev hentet 8 hk, og mellem området blev meget bedre..

Så tror ikke det er skidt på en 1400

• #2   19. jan 2009 Det kan du sikkert godt opnå noget mærkbart med, men lad for guds skyld de oprindelige luftfilter kasser sidde.

• #3   19. jan 2009 hehe knud er der lidt erfaringer der kom ud af ærmet der???

• #4   19. jan 2009 Dynojet har udviklet filtre og det hele til den. Det skulle give ret meget

(link fjernet)

Taler for sig selv

• #5   19. jan 2009 jeg her set kurven. men har snakket med suxuki i flensburg. og han sagde det var fis i en horn lygte. det gav måske lidt men slet ikke i det omfang dot-e skriver

• #6   19. jan 2009 Og fordi han siger det vælger du at tro på det? Selvfølgelig siger han det. Dot e er jo konkurrent.
    Den er nu god nok. De kurver der ligger derinde er fra de kits de laver. De lægger jo ikke sådan noget ud hvis ikke de kan holde hvad de lover. Så vil rygtet spredes og de vil miste kunder. Der er op mod 3-4mdr ventetid for en indkørsel. Det siger ildt om det dot e laver

• #7   19. jan 2009 Btw så kan du jo tage derover og se. Der står altid cykler de udvikler på. Du kan også maile mr dyno og bede ham sende kurver fra andre intrudere....

• #8   19. jan 2009 Vi kan sidde her og komme med alt for "vide"om emnet. Nogle mere end andre. Men ved du hvad.... Jeg synes bare du skulle bestille tid hos Ove (Mr.dyno) og få rulle din Intruder 1400 ind.
    Så send lige et personlig mail når du har fået kørt hjem på den efter hans arbejde.
    Så kan du sammenligne med hvad alle de "kloge" har sagt. Og se om der er noget i det eller ej. :OP
    Jeg vil godt væde med du IKKE bliver skuffet. Det eneste der kan skuffe dig er hvad den har inden har begynder for den er sku sløv. Men det kan der laves om på og den bliver slet ikke den samme maskine at køre på når han er færdig. Meget mere UMFH...... :O)

Kommentér på:
Dyno Kit Intruder 1400

Annonce