Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorcykel kørekort
  • #1   17. feb 2004 Det med kort over en forlænget week-end har staten sat en stopper for.(noget med praksis skal følge teorien,som ikke kan lade sig gøre over så kort tid.)

Hvor gammel er du? (har noget med at gøre om du må tage lille/stort kort)

Ellers kan det lade sig gøre på max 5 uger hvis ikke der er for stor ventetid på prøverne. Og det kommer også an på hvor du tager kort henne.

Og så skal du nok have ca 8500,- parat....... smiley

Mvh
    Bo

• Carsten  B
    Carsten B Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   18. feb 2004 jeg er 23, så jeg kan vel godt få det store??

• #3   18. feb 2004 Yepper det kan du sagtens,,,

Go' fornøjelse når du kommer så langt.

Nb. Hvilken slags mc'er drømmer du om ??

Bo

• Carsten  B
    Carsten B Tilmeldt:
    feb 2004

#4   18. feb 2004 jeg kunne godt tænke mig en suzuki gsx-600f, så kæresten kan komme med, men har ikke så meget forstand på det, har også lige købt en golf IV, man kan jo ikke både blæse og have mel i munden

• Carsten  B
    Carsten B Tilmeldt:
    feb 2004

#5   18. feb 2004 her kan du se den
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6790

• #6   18. feb 2004 Jeg tog mit kort i 2001 og kom af med 5000,- + omkostninger til kortet og læge erklæring, det tog omkring 4 uger og en prøve så var det i hus.
    Jeg tog så det lille grundet min alder og det er så for nylugt skiftet til stort... det har jeg fejret med at købe en ny og lidt større maskine fra en yamaha XS 400 (42 HK) til en Honda CBR 1000F (135 HK) hip hip hurra jeg glæder mig til sæsonen starter...

• Carsten  B
    Carsten B Tilmeldt:
    feb 2004

#7   18. feb 2004 okay, Dennis, og hvor i landet har du taget det?

• #8   19. feb 2004 Aalborg er byen hvor det sker smiley jeg tog kortet ved Lange's Køreskole (kan sku ikke lige huske hvor han er flyttet hen)

• Thomas  E
    Thomas E Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Svar: 2
    #9   3. mar 2004 Til Dennis T.

Hej Dennis,

Du skriver at du for nylig har byttet det lille kort ud med et stort. Kender du noget til reglerne for det da jeg selv har et lille og efterhånden er blevet 26 år og gerne vil skifte det ud ?

Thomas

• #10   3. mar 2004 Det skulle efter den nye lovgivning ske af sig selv, hvis du har haft kortet i 2 år (hvis du tog det som 18-20 årig), du får dog ikke udstedt et nyt kort medmindre du er villig til at tage ind på motorkontoret og sige "hej jeg vil gerne spilde en masse penge på at få et nyt stykke plastik hvor min MC er flyttet en tak", Du vil kun komme af med penge for at få udstedt et nyt kort hvis du gør det, det kort du har gælder til det samme, det er derfor at der er påtrykt dato på det, så man kan se at der er altså gået 2 år siden du tog det, så nu kan du køre stor MC. Loven skulle efter sigende være trådt i kræft i år 2000 så det burte være stort kort du har nu.
    Med venlig hilsen
    Dennis T¨.

• #11   3. mar 2004 Det skulle efter den nye lovgivning ske af sig selv, hvis du har haft kortet i 2 år (hvis du tog det som 18-20 årig), du får dog ikke udstedt et nyt kort medmindre du er villig til at tage ind på motorkontoret og sige "hej jeg vil gerne spilde en masse penge på at få et nyt stykke plastik hvor min MC er flyttet en tak", Du vil kun komme af med penge for at få udstedt et nyt kort hvis du gør det, det kort du har gælder til det samme, det er derfor at der er påtrykt dato på det, så man kan se at der er altså gået 2 år siden du tog det, så nu kan du køre stor MC. Loven skulle efter sigende være trådt i kræft i år 2000 så det burte være stort kort du har nu.
    Med venlig hilsen
    Dennis T¨.

• Thomas  E
    Thomas E Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Svar: 2
    #12   3. mar 2004 Hej Dennis,

Tak for hurtigt svar.

Jeg har dog taget mit i 1997 men det burde jo ikke betyde noget....

Mvh.
    Thomas

• #13   3. mar 2004 Hej Thomas nej at du tog det i 97 har ingen betydning lovgivning gælder for os alle os dem der tof kortet før 2000
    Mvh Dennis T.

• #14   3. mar 2004 Hej Thomas nej at du tog det i 97 har ingen betydning lovgivning gælder for os alle os dem der tof kortet før 2000
    Mvh Dennis T.

• #15   10. maj 2004 Jensens køreskole ikk så langt fra Hobro og Aars tager 7000 kr for et MC kort. og det er med køretimer og hele molevitten... du kan finde Jensens køreskole HP inde på www.frankiesmccenter.dk og så under et af hyperlinksne. ellers mener jeg at HP´en for køreskolen er:

www.jensen1.dk

er ikk sikker med prøv dog ad...

MvH. Thor L

Kommentér på:
motorcykel kørekort

Annonce