{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Paypal {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har solgt nogle dele til en fyr i england og betalingen har vi gjort via paypal og han har sat penge ind på min konto men der går jo mellem 5 og 9 dage før de er clearede på min konto,men så idag var de væk og de var der igår men var stadig ik clearede.Er dernogle der har prøvet det.

Søren A

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Paypal
  • #1   13. jan 2009 gå lige ind på www.paypal.co.uk. for det lyder lidt underligt det der.

• #2   13. jan 2009
    Jeg har lige været derinde for at se om de var blevet clearede men de var væk istedet

Søren A

• #4   13. jan 2009 skriv til paypal for at se dokumentation. har du tjekket din mail? man paypal plejer at kontakte der igennem hvis der er problemer jo,

• #5   13. jan 2009
    Jeg har ik sendt delene og har ik fået nogen mail fra paypal.Jeg skrev til køber for et par dage siden at pengene ik var clearede endnu og han skriver tilbage at han godt ved der kan gå 5- 9 dage med clearingen.Har skrevet til ham på mail ,så må jeg se hvad han siger hvis han da gidder at svare.

Søren A

• #6   13. jan 2009 ØHHH Rene J hvad har paypal med og gøre at sælger var en svindler?????

• #7   13. jan 2009 Hej
    Send ikke delene!!!

Har været ude for det samme med en køber i Tyskland. PayPal har en slags forsikring for køber, så køber kan trække sine penge tilbage hvis vedkommende ikke for sine vare fra sælger.
    Problemet er så bare at køber trækker sine penge tilbage efter at han har modtaget varene!!
    PayPal kunne ikke hjælpe mig selvom jeg havde kvittering på forsendelsen, og fik at vide at det var afhentet på posthuset i Tyskland.

PayPal sucks for sælger, og koster kassen!!

/Lars

• #8   14. jan 2009 Rene J: Som sælger er det lækkert at få overført pengene til sin konto, men som køber er det knap så fedt. Der er ingen mulighed for at få pengene tilbage ved bankoverførsel hvis sælger er svindler.

Som køber er Paypal (VISA) absolut den foretrukne betalingsmåde. Og det er LANGT fra nemmere at bruge banken. Måske skulle du prøve det engang Rene J, det lyder som om du aldrig har prøvet at betale med paypal smiley

• #9   14. jan 2009 Har også brugt paypal en hel masse gange, og er heller ikke blevet snydt.

• #10   14. jan 2009 Hej
    Lige en lille opdatering; Idag kan jeg så se at der er kommet penge ind på min konto,det er godt nok lidt mærkeligt da de var væk igår.Nå men må bare håber jeg får lov til at beholde dem.

Søren A

Kommentér på:
Paypal

Annonce