{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Handsker, Alpinestars vs. Dainese {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger på handsker til den kommende sæson. Jeg har nu indsnævret det til tre forskellige.

Alpinestars GP Pro
Alpinestars GP Tech
Dainese full metal racer

Dainese har jeg kun gode erfaringer med og har derfor tillid til mærket. Dernæst er jeg ret vild med dens design. Alpinestars har jeg aldrig ejet, men det virker umiddelbart som om at de beskytter bedre omkring håndledet med deres plasticbeskyttelse.

Er der nogen der har erfaringer med nogle af disse, og kan nævne plus og minusser?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handsker, Alpinestars vs. Dainese
  • #1   10. jan 2009 Hey,
    Bruger selv Alpinestars GP Pro til race.

Handsken sidder rigtig godt og det tynde kænguruskind giver en rigtig god føling i fingrene, så man nærmest ikke føler man har handsker på.
    Det virker som om beskyttelsen sidder de rigtige steder og er god, men jeg har ikke afprøvet slidstyrken i praksis.
    Som ekstra sikkerhed er de 2 yderste fingre syet sammen.

Eneste minus er, at de nok ikke er rare til daglig brug, hvis det er koldt.

Men til race og varme dage kan de helt klart anbefales!

• #2   11. jan 2009 Anders, Begge handsker tænker jeg netop som sommerhandsker ja. De er vel ikke for kolde at bruge i vores 4-5 sommermåneder herhjemme? Resten af sæsonen finder jeg nogle med gore-tex.

• #3   11. jan 2009 Ok, det kunne lyde som om jeg bør hælde til Dainese handsken, medmindre andre har noget at byde ind med?

Kommentér på:
Handsker, Alpinestars vs. Dainese

Annonce