{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Vandtætte SIDI støvler {{forumTopicSubject}}

Jeg kører både i godt og skidt vejr, hvorfor det er nødvendigt for mig at støvlerne er vandtætte. Jeg har før formået at køre 10 timer i regnvejr i mine Dainese touringstøvler, og det skal mine næste også kunne præsterer uden at lukke vand ind. Dvs. de skal være helt vandtætte.

Nu har jeg kigget mig omkring, og har fundet tre af SIDIs modeller der er interessante for mig. Jeg vil dog høre ang. vandtætheden af dem. Det drejer sig om:

Sidi B2 Gore-Tex
Sidi Vertigo Tepor/rain.
Sidi Vertigo Mega Gore-Tex

Det forvirrende er dog at de forskellige støvler skiftevis på forskellige hjemmesider omtales som "water repellent" og "waterproof". I min bog er de to ting ikke det samme. F.eks. på fc-moto.de ved de to gore-tex støvler ovenover, oplyses den ene som vandtæt, og den anden som vandafvisende; Vertiko Tepor/rain nævnes end ikke som havende en vandtæt membran, men det gør man på sidisport.com.

- Så, kan I afklare for mig hvilke af ovenstående SIDI støvler der er fuldstændig vandtætte?

- Er der nogle af dem som knirker når man går i dem, eller gør de alle måske det?

- Andre plus og minusser ved de tre ift. hinanden?

.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandtætte SIDI støvler
Kommentér på:
Vandtætte SIDI støvler

Annonce