{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

ducati monster 600 {{forumTopicSubject}}

hej alle.

er stadig ude på markedet efter min første egen motorcykell, har dog meget kritiske synspunkter hele tiden, men har fundet en meget pæn ducati monster 600 fra 97 med 60000 km. på toppen.

er dette en forholdsvis god begyndercykel? er kun 19 år, og ja, den skal desværre neddroslet pga min alder.
er studerende, og har ikke den største mekaniker snilde, så går selvfølgelig også efter en motorcykel som ikke skal skrues på hele tiden.

men er det en god cykel? - af andre motorcykler har jeg kigget på:
gs 500
bandit 600
szr 660

- finder nakedbikes meget tiltrækkende, og går efter en flot motorcykel, til en pris der kan betales.
Behøver ikke en motorcykel med en sindssyg topfart, bare godt optræk og generelt bare sjov. - selvfølgelig skal den kunne køre på motorvej uden mine håndled bliver lammet pga. rystelserne.

er 186 cm høj, 65 kg.

tror det var nok information, anyways, vil en monster være noget for mig, eller skal jeg søge helt andre veje? smiley

mvh. Mads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ducati monster 600
  • #1   9. jan 2009 100% en duc frem for alle de andre du har tænkt på

• #2   9. jan 2009 Nu kører jeg jo selv Monster, så jeg vil jo også bare sige "JA" .. MEN, fornuften siger mig i stedet, at du må ud og prøve (hvis du har mulighed) at sidde på nogle af de modeller du har kig på.

Da jeg af dem du nævner selv kun har prøvet Banditten, så vil jeg igen selvfølgelig også anbefale monsteren, når det er design, bundtræk og mellemområde du leder efter.
    Hvordan du så står i forhold til forsikringen, skulle du vælge en monster, den må du selv slås med hehe...

jacob~

• #3   9. jan 2009 Ja og den er droslet i sig selv ha ha

• #4   9. jan 2009 eftersom du er studerende kunne man måske med fordel tjekke vedligeholdelsesomkostningerne på hver af dem?

• #5   9. jan 2009 Tobias [Århus C] J - jeg er heldigvis kun studerende i 4 mdr. endnu, så står den på militær sandsynligvis.

men ved jo ikke hvad vedligeholdelsesomkostningerne er for hver cykel. - nogen bud?

• #6   9. jan 2009 Kender ikke de 2 andre, men omkostningerne ved en Bandit er ikke noget at tale om, meget økonomisk mc, kører langt på literen, billig i forsikring, billig i anskaffelse, god gennemprøvet motor, slidstærk, komfortabel, og super til længere ture selv med oppakning... desværre temmelig tung !!!

• #7   9. jan 2009 Køb af mc er ligesom religion. Du kan spørge hvad andre synes, men svaret er ligesom givet på forhånd. Nemlig hvad de selv har af preferencer.
    Du går jo heller ikke ned i den nærmeste moske, bare du har en god ven som er muslim!
    Valg af mc er meget et spørgsmål om religion, dvs. preferencer, holdninger, design, lyd, status og meget, meget mere.
    Med andre ord. Vælg den mc som du tænder på, og betal ved kasse 1. Alt andet kommer du til at fortryde, tro mig. Og vælger du forkert, kommer du til at vælge om, på et senere tidspunkt.
    En mc er en forlængelse af din arm. Altså en del af din personlighed. Du kan vælge hvilken som helst mc du vil, men over tid vil du vende tilbage til den mc som er rigtig for dig.

Kryptisk, tjaaa. Se min profil og vil måske forstå hvad jeg mener.

Godt jagt.

• #8   10. jan 2009 mange tak for alle de gode svar. smiley
    tænkte på hvor meget sådan en monster 600 kan klare af km?

Kommentér på:
ducati monster 600

Annonce