669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Import spørgsmål..?? Import spørgsmål..??

Hejsa

Jeg har lige et hurtigt import spørgsmål.

Kan det betale sig at få en mc som ER-6n eller GSR 600 importeret til DK fra Tyskland eller England...???

De er jo i forvejen nede i en prisklasse som ligger mellem 60.000 og 70.000 kr, så tror det ikke... men kan ikke lige finde ud af SKAT's hjemmeside... Så hvis i bare kan fortælle mig om i tror at det kan betale sig!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import spørgsmål..??
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.912
    #1   7. jan 2009 Kan det ikke.

Markedet i DK står HELT stille, så det er bare at svinebyde - så ender det med at du sparer mange penge...

• #2   7. jan 2009 Gir de forrige ret. Du skal satme finde en god pris i udlandet og samtidigt fragte den gratis hjem, hvis det skal kunne betale sig med det marked i DK. Prøv du bare at være et svin herhjemme først :o)

• #3   7. jan 2009 det er sandt, sparende en formue på min busa;-)

men de ryger på forsikringen^^

• #5   7. jan 2009 Tænkte det nok... Det er jo heller ikke svært at få en ER-6n til et sted mellem 55.000 og 60.000 kr nu, bare man finder den rigtige.

Det er nok også bare fordi jeg synes at hvores afgifter er noget LORT, især når man ser at de kan få den nye ER-6n 09 til 50.212 kr i Tyskland, og så ville jeg lige høre om man i det mindste kunne få en 06'er billigt hjem til DK...øv smiley

Men tak for jeres svar smiley

• #7   7. jan 2009 Du har ret Henrik, og alle priser er jo mere eller mindre til forhandling, det var min egen jo også smiley

Men heldigvis er jeg denne gang i den situation at jeg hverken behøver at sælge en maskine først, eller er nødtvungen til at give den i byttepris hos en forhandler fordi jeg ikke kan komme af med den smiley

Men jeg er heller ikke desperat, og der er mange på markedet.

Men har kigget på en Orange ER-6n fra 07 og en Sort ER-6n fra 08 med ABS... De kommer jo nok også længere ned i pris med tiden, 07'eren har jeg set til under 70.000 kr... Den har bare ikke ABS, men er pisse flot smiley

Men hvorfor har vi egentlig så høje afgifter i DK, er der nogen speciel grund eller årsag til dette... ved godt at vi har et bedre system end Tyskland, men Sverige som jo ligner os, har da også lavere afgifter... Forstår det ikke ??????

• #9   7. jan 2009 Vælger nok også ABS, men kunne godt tænke mig hvis man kunne få den i Orange med det, det kunne man i Tyskland.

Men tak for svar, og fortsat god aften smiley

• #10   7. jan 2009 Nu vi lige er ved den orange. har en makker der har køb en i denne farve (z750) er der nogen der har farvekoden på denne. Han er selv maler og har prøvet at skaffe koden men forgæves. Han har også prøvet med at eksperimentere er ved 10'ene forsøg men stadig ikke ramt den 100%. Grunden er at han vil have malet en blank sort hugger i samme farve som cyklen, men ender nok bare med mat sort så den matcher stellet.

Kommentér på:
Import spørgsmål..??

Annonce