1.447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Brugt priser GSR 600 og SV 650 m.kåbe Brugt priser GSR 600 og SV 650 m.kåbe

Jeg er på udkig efter en af de to MC'er, men undrer mig over brugt prisforskellen.

Man kan finde en 2006 GSR 600 for 68.000
Men 2005 SV 650 med kåbe er ikke til finde til under 75.000

GSR 2008 er 10.000 kr dyrere end 2008 Sv 2008

Hvorfor er der så stor forskel i brugt priserne ??

I øvrigt er der mange flere Sv'er til salg. Ved godt kåben er extra udstyr, men alligevel..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt priser GSR 600 og SV 650 m.kåbe
  • #1   7. jan 2009 Den nye 09 sv 650 koster 80000 kr fra ny af, og det er en S model vel og mærket. Så jeg fatter ikke de sælger deres cykler til 5000 kr mindre end en ny koster. Du kan måske fortælle dem det, da de ikke er klar over det hehe.

Købte selv min sv 650s k3 for 63000 kr, hvilket jeg syntes var rimelig godt med 12000 km på bagen. Dette var vel og mærket før finanskrisen (i august)

• #3   7. jan 2009 Tak for svarene...

#Mathias. Dem har jeg også set på, men de har kørt langt mere end de GSR 600 man kan få + de er 1 år ældre og så stadig væk dyrere, ihvertfaldt 2 ud af de 3 du linker til. Jeg mener bare ikke man kan ret meget extra pga der sidder en kåbe på...

• #4   7. jan 2009 Nu er det jo 2 vidt forskellige cykler du kigger på, så hvis du skal sammenligne noget skal det vel være SV med og uden kåbe.
    Men jeg vil gi' dig helt ret i at langt de fleste SV'ere, både 650 og 1000, er sat ALT for højt i pris.

Mvh Mathias

• #5   7. jan 2009 hvorfor er det lige de mc'er du kigger på?

Der er jo sådan en som FZ-6 eller Er6n som kunne være interessant i det lag også..

• #6   7. jan 2009 Jeg kan kun give dig ret Anders, det virker helt hen i vejret. Priserne på sv'ere har i lang tid været helt tossede, købte selv min gamle i foråret til 59k, hvilket på tidspunkt var en god pris. Men reelt set er det stadig en sindsyg pris, normalt plejer mc'ere at falde med omkring 5k om året i værdi, hvilket ikke just passer på sv'eren. Men mon ikke folk efterhånden finder ud af at de ikke kan få så meget for deres gamle cykler og justerer prisen derefter...

• #7   7. jan 2009 >Flemming - Fz 6 ser også fed ud, men af en eller anden grund tiltaler den mig ikke så meget som de andre to, måske pga den omtale den har fået vs de andre to. Men burde tage ud og prøve den Yamaha. Ud over det, så er Suzuki billig at forsikre... Der er jo også den nye XJ6...hmm

• #8   7. jan 2009 Er6n, ser også fed ud og ikke mindst prisen!, men kan bedre li' GSR og SV'en.

• #9   7. jan 2009 Anders 25000 for en SV er INGENTING... Det er en af de cykler der bare køre og køre. Der er mange der er bange for cyklen falder fra hinanden ved km stande over 20000 km. Det gør de ikke, og bestemt ikke SV'er.

• #10   7. jan 2009 Anders

Kig ind på www.svrider.dk
    Der er næsten altid nogle SV'er til salg, eller hvis du har spørgsmål smiley

Men du skal ikke være bange for at købe en cykel der har kørt f.eks 40K km hvis den bare er velligeholdt...

• #11   7. jan 2009 Det vel fordi SV'eren er en bedre MC end GSR...

• #12   7. jan 2009 Fatter heller ikke at de tager så meget for en SV'er, når du kan få den nye 09'er til den pris!!!

Men ville til enhver tid vælge GSR frem for SV... Var ude og prøve en GSR 600 for 3 uger siden, fuck den kører lækkert...

Jeg står også med valget mellem en GSR eller en ER-6n, men i mit tilfælde tror jeg at ER-6n vinder smiley

Men held og lykke med købet smiley

• #13   7. jan 2009 En Er6n er ret livliv har jeg hørt i de lange omdrejninger pga. V2 motor.. den kunne være frisk at prøve..

Synes dog at den FZ-6er er fræk.. og flot med de udstødninger. Den skal have flere omdrejninger, men det er jo smag og behag.

• #14   7. jan 2009 Flemming : Kan godt lide at ER-6n trækker hele vejen, og ikke bøvler med en irriterende ( vane sag ) gasrespons som GSR 600, og har mere power i mellem området end en FZ-6... Men er man til race er de nok sjovere end ER-6n. Men da jeg i forvejen ikke er til høje hastigheder i race stilen, så er ER-6n lige mig, godt med bund træk, mums smiley

Og det gør jo heller ikke noget at den er billig ;-D

Men som du siger, smag og behag... Jeg kan også godt lide designet af FZ-6, men tænder bare personligt mere på de andre 2 smiley

• #15   8. jan 2009 Alle jer som snakker om de dyre brugte SV'er og at en ny koster 80.000,-

I skal lige tænke på at det er UDEN ABS! Skal man have den med ABS koster de stadig 100.000,- Ved godt det er lidt meget for abs, men der er altså en forskel, og en grund til at de er så billige.

• #16   8. jan 2009 Emil størstedelen af dem der bliver solgt er UDEN ABS og de bliver stadig solgt eller står til overpris. Her snakker jeg self ikke om dem med ABS

• #17   8. jan 2009 Indtil videre hælder jeg mest til GSR'eren, men intet er afgjordt da jeg ikke har ptøver GSR endnu, men kun Sv650.
    Men jeg vil umidlbart hellere have en 3 år nyere cykel med mindre km til samme pris, synes de er ca lige fede at se på.

>Gert - Angående den on/off gas respons på GSR 600, så fandt jeg en billig løsning på problemet :

http://gordonfraser.wordpress.com/2008/02/04/o2-eliminator-mod/

• #18   8. jan 2009 Kan kun sige at den kører suverænt godt, og for mig er on/off problemet ikke noget problem ved GSR'en, da jeg faktisk synes at det var værre på min Bandit smiley

Men kanon løsning på problemet, og super vejledning du har fundet der smiley

Kommentér på:
Brugt priser GSR 600 og SV 650 m.kåbe

Annonce