Hvad sker der?? {{forumTopicSubject}}
Jeg håber at nogle af de folk der er med til at stemme nye mc'er ind og ud herinde, kan forklare mig flg.
Hvorfor er det at:
Når en fyr/dame med en lækker mc (læs:ny,flot og skinnende maskine) søger om optagelse, og i den forbindelse har smidt 2 pics, og liret 4 linier ned om lortet, så blir han straks lukket ind.
Når man omvendt prøver at få optaget sin gamle forkørte smadrekasse, poster et utal af billeder, og bruger en halv time på at beskrive sin gamle kværn, samt de fremtidige planer man har med denne, ja så får man gudhjælpme næsten ligeså mange afslag, som godkendelser. (for min gamle kawa's vedkommende, så fik jeg 46 afvisninger inden jeg blev godkendt)
Hvad fanden er det for en mentalitet??
Det er rigtigt fint at der er en vis form for kontrol med hvem der opretter sig herinde, jeg gider heller ikke overrendes af scootere osv.
Personligt synes jeg at hvis folk ikke gider bruge 5 min. på at udfylde lidt fakta om deres mc, ja så afviser jeg dem sgu osse. Men har de omvendt brugt lidt tid på det, så skal de sgu også ind. er dette kun mening?
Og laver man endeligt en afvisning, så kan man i det mindste begrunde den......!!
Men lad os høre nogle af jer der sidder og leger jens-betjent, er i bare skide højrøvede, eller hva?
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.672
ps det er brian betjent som bestemmer
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.065
Synes seriøst ikke det burde være brugerne som stemte ind!
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 253
Det burde være såen at der minimum skal være 5 billeder og et hvis antal ord/tekst før man overhovedet kan trykke opret..
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 424
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 746
Nej selvfølgelig ikke. Når jeg stemmer så gør jeg det efter omstændighederne.
Er der ikke så mange billeder skal der være meget tekst og omvendt.
Det kan jo nogen gange være svært at finde oplysninger om visse modeller.
Står der "der kommer flere billeder senere" eller lignende i teksten, så er det en ud stemme.
Så må folk vente med at oprette til billederne er taget.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
Stemmer i udfordringer hvis der et billede med patter
PS billeder af ovenstående udløser x høj
en herlig gammel traver på MCG iøvrigt
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 27
Men Jeg er HELT enig.. havde jeg oprettet min egen maskine herinde, skulle jeg gerne hjælpe med at afvise hehe
Der er mange gange jeg har siddet og rystet på hovedet..
Mvh
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 460
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.390
Stemmer i udfordringer hvis der et billede med patter og det er en Honda
PS billeder af ovenstående udløser x høj, hvis det altså er en Honda
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 386
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
Virker lidt ligesom en spam-stopper, hvor man fx skal taste en "kode" ind for at registrere sig på et forum (i kender dem sikkert) osv osv..
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Det er mangfoldigheden som gør MCG til et godt site...
aug 2005
aug 2005
Dette undrer mig en del, da alder/stand ikke har noget at gøre med retten til optagelse her på MCG. Jeg bedømmer ene og alene cyklerne på om folk har gidet gøre en lille indsats for at komme herind. Det er måske også et forkert grundlag, men det vidner jo lidt om, hvorvidt denne bruger vil blive et aktivt medlem eller ej, og aktive medlemmer kan vi aldrig få for mange af.
Prøv at gå ind og se min gamle kawa, den fik 46 afviser-point inden den blev godkendt. Hvad skulle jeg ha' gjort anderledes?? (og der er ikke tilføjet noget i teksten siden oprettelsen).
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
Hvad sker der??