{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Hvad sker der?? {{forumTopicSubject}}

Jeg håber at nogle af de folk der er med til at stemme nye mc'er ind og ud herinde, kan forklare mig flg.

Hvorfor er det at:

Når en fyr/dame med en lækker mc (læs:ny,flot og skinnende maskine) søger om optagelse, og i den forbindelse har smidt 2 pics, og liret 4 linier ned om lortet, så blir han straks lukket ind.

Når man omvendt prøver at få optaget sin gamle forkørte smadrekasse, poster et utal af billeder, og bruger en halv time på at beskrive sin gamle kværn, samt de fremtidige planer man har med denne, ja så får man gudhjælpme næsten ligeså mange afslag, som godkendelser. (for min gamle kawa's vedkommende, så fik jeg 46 afvisninger inden jeg blev godkendt)

Hvad fanden er det for en mentalitet??

Det er rigtigt fint at der er en vis form for kontrol med hvem der opretter sig herinde, jeg gider heller ikke overrendes af scootere osv.

Personligt synes jeg at hvis folk ikke gider bruge 5 min. på at udfylde lidt fakta om deres mc, ja så afviser jeg dem sgu osse. Men har de omvendt brugt lidt tid på det, så skal de sgu også ind. er dette kun mening?
Og laver man endeligt en afvisning, så kan man i det mindste begrunde den......!!

Men lad os høre nogle af jer der sidder og leger jens-betjent, er i bare skide højrøvede, eller hva?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der??
  • #1   4. jan 2009 giver dig helt ret carsten smiley

ps det er brian betjent som bestemmer

• #2   4. jan 2009 Kvinder behøver ikke engang ha en flot skinnende mc, dårlige billeder og lidt tekst går fint, bare hun liiiige smider et billede med af sig selv, så kommer de altid ind...!

Synes seriøst ikke det burde være brugerne som stemte ind!

• #3   4. jan 2009 Hørt hørt.

Det burde være såen at der minimum skal være 5 billeder og et hvis antal ord/tekst før man overhovedet kan trykke opret..

• #4   4. jan 2009 hey hey hey ikke blande brian ind i det her......... ej sådan er det bare her inde det tror jeg det ville blive svært at lave om på......

• #5   4. jan 2009 Jeg har fået mine MC'er ind så jeg afviser alt!

Nej selvfølgelig ikke. Når jeg stemmer så gør jeg det efter omstændighederne.
    Er der ikke så mange billeder skal der være meget tekst og omvendt.
    Det kan jo nogen gange være svært at finde oplysninger om visse modeller.
    Står der "der kommer flere billeder senere" eller lignende i teksten, så er det en ud stemme.
    Så må folk vente med at oprette til billederne er taget.

• #6   4. jan 2009 et godt råd til nye brugere . opret dig med et pigenavn. gerne et lidt moderne et !!. og få din bike ind Uanset hvad . og skift SÅ navn . den ville sku gå her på siden for der er alt alt for mange der tænker med biiiiiiib ;-).

• #7   4. jan 2009 Stemmer kun ind hvis der er minimum et billede med patter

Stemmer i udfordringer hvis der et billede med patter

PS billeder af ovenstående udløser x høj

en herlig gammel traver på MCG iøvrigt

• #8   4. jan 2009 Hvis i syns det er slemt her, så prøv at kast et blik på Bilgalleri.. smiley

Men Jeg er HELT enig.. havde jeg oprettet min egen maskine herinde, skulle jeg gerne hjælpe med at afvise smiley hehe

Der er mange gange jeg har siddet og rystet på hovedet..

Mvh

• #9   4. jan 2009 Jeg kaster mine 10 velkomst point efter alt stort set, så længe vi snakker 125 og op, og er der 3 billeder er det fint nok til mig. Jeg ser ikke på navnet, og fatter ikke dem der mener Quinder skal nemmere ind, sådan noget vås.......

• #10   4. jan 2009 Stemmer kun ind hvis der er minimum et billede med patter og det er en Honda

Stemmer i udfordringer hvis der et billede med patter og det er en Honda

PS billeder af ovenstående udløser x høj, hvis det altså er en Honda

• #11   4. jan 2009 Jamen jeg er da glad for at vi allesammen er enige. Så håber jeg jo bare på at nogle af de tosser der ikke vil stemme gamle cykler herind, har nosser til at komme med deres mening osse...

• #12   4. jan 2009 Det skulle bare laves sådan, at man ikke kan give en "afvis-stemme", hvis man ikke giver en forklaring på hvorfor.
    Virker lidt ligesom en spam-stopper, hvor man fx skal taste en "kode" ind for at registrere sig på et forum (i kender dem sikkert) osv osv.. smiley

• #13   4. jan 2009 Stemmer alle MC´er ind!

Det er mangfoldigheden som gør MCG til et godt site...

• #14   4. jan 2009 Simon N>> Ja det kunne være en god ide smiley

• #15   4. jan 2009 Grand D>> Okay det var måske forkert formuleret af mig. Jeg tror da heller ikke at det forholder sig sådan generelt, men jeg har set mange eksempler på at ældre og mindre velholdte cykler, enten er blevet afvist, eller også har fået rigtig mange afviser-point.
    Dette undrer mig en del, da alder/stand ikke har noget at gøre med retten til optagelse her på MCG. Jeg bedømmer ene og alene cyklerne på om folk har gidet gøre en lille indsats for at komme herind. Det er måske også et forkert grundlag, men det vidner jo lidt om, hvorvidt denne bruger vil blive et aktivt medlem eller ej, og aktive medlemmer kan vi aldrig få for mange af.
    Prøv at gå ind og se min gamle kawa, den fik 46 afviser-point inden den blev godkendt. Hvad skulle jeg ha' gjort anderledes?? (og der er ikke tilføjet noget i teksten siden oprettelsen).

• #17   5. jan 2009 intet nyt under solen

Kommentér på:
Hvad sker der??

Annonce