695 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Christian N
Christian N
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64

When MCG and eBay collide!!! When MCG and eBay collide!!!

Hey,

Lidt baggrund:
Så har jeg været ned og lægge depositum for min nye cykel - en '05 Raven R6 - og jeg gælder mig som et lille barn til april.
Men jeg vil nødigt have 2 cykler, så jeg spurgte selvfølgelig forhandleren hvad han ville give for min. Da det var - syntes jeg - en latterlig lav pris, vil jeg hellere vil sælge den til privat til denne pris, end at lade forhandleren tjene på den. Da jeg nu selvfølgelig også gerne vil tabe så lidt som muligt på den har jeg tænkt mig at afholde en aktion på den, med samme mindste pris som forhandlerens bud. Derfor:

Aktionen er for en Grå/sort (den hurtige) 1999 Yamaha YFZ-R6. Den har gået 22.000 km.
Den har et indfarvet Ermax undertray og hvide mini blink. En ny Typhoon slip-on føler oså med. Næsten nye Diablo dæk. Endvidere har den alarm og er virkelig flot og super hysterisk velholdt.

Jeg sælger den til den der byder højest inden 14. marts '06. Og min 'Buy It Now' pris er 93.000 kr (det den billigste R6 koster på dba.dk). Er der nogle der er intersseret i at se den kan det selvfølgelig godt lade sig gøre.

I byder selvfølgelig bare ved at svare denne tråd.

Jeg må bede om kun at få seriøse bud

Happy biding!!

CB

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  When MCG and eBay collide!!!
  • #1   20. dec 2005 Hvorfor ikke ha billeder oppe af den?

• #2   20. dec 2005 Der er da ingen der vil byde på noget man ikke har set.. kan du ikke oprette din mc så det er muligt at se den?

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

#3   20. dec 2005 Jeg sidder på arbejdet og har ikke desværre ikke nogle billeder af den her - jeg tror jeg opretter den nye i aften, og sætter billeder af den anden ind på den profil - ikke oprette cykler der er til slag og alt det der.

• #4   20. dec 2005 Hey fin ide!

Men hvis du opretter auktionen i marked, kan du lynhurtigt smide et par billeder op af den... Hvis du vil have min Bandit771 med i handlen er jeg klar!

Mvh. Rune smiley

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

#5   20. dec 2005 Rune: Skal du have en gade R6? Desværre er jeg ikke med på en bytter.
    Er du flyttet til Århus for nyligt?

• #6   20. dec 2005 Jeg overvejer at prøve noget nyt til næste sæson... Har haft adresse i Århus i næsten et år, men har været udstationeret i Frederikshavn den første halvdel.

Mvh. Rune

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

#7   20. dec 2005 Jamen det er også en rigtig fed cykel en R6'er ... men det ved du jo.
    Jeg har engang kørt en tur bla. med en fyr med en opboret Bandit 600, og meget magen til din, så det var derfor jeg spurgte.
    CB

• #8   20. dec 2005 Ok. Der kører efterhånden et par stykker i DK, men man kan da stadig give de fleste en overraskelse første gang man åbner op for den smiley
    Husker ikke at have kørt tur med en R6 i din farver...

Mvh. Rune

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

#9   20. dec 2005 Nej det var også på Sjælland - omkring Roskilde. Det var derfor jeg spurgte om du var flyttet til Århus for nyligt. Men han havde samme 'kåbeglas', blink, og den var også hævet lidt i bagenden.

• #10   20. dec 2005 Jeg har boet i Roskilde ca. 7 år inden jeg flyttede til Århus... Men hvis det var i år, var det ikke mig, ellers er der en god chance!

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

#11   20. dec 2005 Nå men så var det dig. Det er ved at være et par år siden - jeg tror faktisk jeg kørte på min Fireblade dengang. Det var med 'søndags-kluppen' der starter inde i Gentofte. Jeg tror at du stødte på os senere. Du fortalte at du lige havde været på bane for første gang. Anyway - det er en rigtig fed Bandit du har.
    CB

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

#12   20. dec 2005 ... Det er selvfølgelig en YZF-R6 ... ups
    CB

• #13   20. dec 2005 Ok, det er da meget sjovt smiley
    Hmm... Det må have været dengang jeg var på Falkenberg, det var tider he he...
    Men dengang var den ikke boret op, men det var nok på tegnebordet smiley

Mvh. Rune

Kommentér på:
When MCG and eBay collide!!!

Annonce