1.526 visninger
|
Oprettet:
Køb af nyt mc tøj.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt mig en mc (GSX-R 600 k4) og skal jo så også bruge noget tøj til nu her hvor sæsonen starter om nogle mdr. Derfor vil jeg lige høre jer herinde om der er et sted der er godt at købe tøj. Det må gerne være en internet biks. Bare det er kvali til den rette pris.
På forhånd tak for hjælpen.
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 799
http://www.jensenas.dk/index.php?Kat=Biks
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 131
Billigt og kvalitet.
Jeg har lige hentet en stort set ny dragt idag. brugt. fra en bruger her inde.
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
(link fjernet)
http://www.mcaleicester.co.uk/
har mange gode tilbud, har dog aldrig selv handlet ved nogen af dem selv, men det ser ud til at de gerne vil af med sidste års kollektion og sammen med den lave kurs på pundet, er det jo til din fordel..
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 26
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
Jeg har selv begge dele men det er ikke meget min Tekstildragt bliver brugt, hvis det ikke pisser ned er jeg som regel i læderet (og hvis det pisser ned kører jeg som regel ikke mc )
Men hvis du skal bruge den hver dag på arbejde eller ligende, så kan det da dog være en god idé med tekstil.
De "store" mærker er vel noget som Daines, Alpinestars, Berik, Arleen ness og mange andre, men du kan sikkert sagtens finde gode dragter som er billigere end lige de mærker..
Hvad har du tænkt dig at bruge og har du hjelm, støvler, rygskjold og handsker?
aug 2008
Min cykel skal bruges til lidt forskelligt, men det jeg ligger vægt på er at jeg kan have tøjet på når jeg skal ud og besøge folk og have det på, også når jeg ikke sidder på cyklen. Altså, så jeg kan beholde bukserne og skoene på når jeg er hos folk, så jeg ikke skal have skiftetøj med, når jeg skal ud i verden.
aug 2008
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 523
I foråret er der ofte op til 50 % rabat på sidste års modeller. Jeg handlede sidste forår og fik et berik læder/textil sæt til en super pris.
Og så kan man være sikker på at det passer.
Det skal dog siges at de fleste køb jeg gør er uden for DK.
Men tøj er nu bedst at købe når du prøver det.
Køb af nyt mc tøj..