955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

vurder lige igen for mig. :) vurder lige igen for mig. :)

har fået et tilbud om at bytte min Ninja zx6r 636 fra 02, gået 47xxxkm

bytte ti:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21839 + 7000kr
Uden ABS med 46xxkm

er kun 20 og ikke så meget erfaring.

tænker på om det kan betale sig, vil også gerne have ejen forsikring ovs.

er meget i tvivl. især for Suzukis priser i fremtiden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vurder lige igen for mig. :)
  • #1   14. dec 2008 det vil du ret sikkert blive ked af hurtigt . sv650 er fed men ikke når man har kørt en kraftigere maskine .
    en sv650 har et meget snævert arbejdsområde hvor den du kommer fra har et noget bredere .
    kort sagt det vil være en mærkbar nedgang på alle områder .

• #2   14. dec 2008 Jeg vil også sige at du bliver træt af den. Jeg syntes ikke der er nok skrald i den, og de slet ikke i forhold til din zx6r'er.
    Hvorfor vil du egentlig af med din 6'er?

• #3   14. dec 2008 Jep, men føler ikke jeg tør udnytte alle de 100 hk, min har.
    har kun kørt mc i 1,5 år..

måske jeg ville lære mere på en lidt langsommere maskine

• #4   14. dec 2008 Tjaeh - de 7000,- er vist rimeligt nok. Din er vel ca. 80K værd, og med tanke på Suzukis priser til 09-sæsonen er skal hans nok ikke koste mere end 70K (man kan få en spritny 09´er uden ABS til 80K).

Så hvis du kan li´ cyklen er det vel bare at hoppe på smiley Kaskoen er nok også indenfor rækkevidde hvis du benytter dig af Suzukis aftale med IF Forsikring.

Du skal dog være klar over at du på ingen måder får en hurtigere cykel, ligesom din egen Kawa, i hvert fald i mine øjne, er langt federe. Det er heller ikke en model man ser vildt mange af - det samme kan vist ikke siges om SV´eren smiley

Held og lykke med det.

Mvh Mathias

• #5   14. dec 2008 han vil have 7000kr af mig

• #6   14. dec 2008 Brug et par tusinde eller 5 på nogle kørekurser og bliv tryg ved din cykel... Så længe du stadig har respekt for den så sker der ikke noget smiley

• #7   14. dec 2008 DU skal BETALE 7000,-?! Det lyder dælme som en dårlig handel - BAIL OUT! smiley

• #8   14. dec 2008 emil . ja ok med det du der skriver så er det nok ikke så tosset et bytte .
    sv650 er en dejligt letkørt mc med god power uden at være vild .
    helt sikkert en rigtig god "begynder" jeg skriver begynder i parantes for den ER mere end det med den egner sig godt til begyndere også .

• #9   14. dec 2008 nej. jeg er sku også meget i tvivl.. for min er i SUPER stand ingen ting overhoved at nævne.

det er også fordi jeg er bange for at den pludselig er kørt flad. for har ikke råd til at køre på losseplads med den.

• #10   14. dec 2008 Hehe, den klassiske kilometer-skræk... Hvis ellers den er passet ordentligt skulle der gerne være mange kilometer i den endnu smiley

• #11   14. dec 2008 den BILLIGSTE 636 '02'er står til 85k på dba, en sprit ny sv'er, uden ABS koster 80k, you do the math? smiley

• #12   14. dec 2008 Jeg mener nu det samme som den blå kamel. Brug 4-5 kg på kørekurser, eller trackday i grøn klasse, så er du solgt og sælger aldrig din Ninja, medmindre der er flere HK i sigte.

• #13   14. dec 2008 well I get It´ Jeg beholder min baby. smiley

tak

• #14   14. dec 2008 Han vil ha 7k oven i din?!? Det er vist en dårlig handel.....

• #15   14. dec 2008 Det er DIG der skal have penge:P ik omvendt! Ville aldrig i livet bytte en Zx6r for en SV'er...er jo som at gå fra Ferrari til Skoda! Hehe...måske lidt groft sagt! Men tror du ville blive ked af det i længden...

• #16   14. dec 2008 tak Fini tror jeg har besluttet mig nu smiley

• #17   14. dec 2008 Folk kræver en formue for deres sv'er, de er tosset,,,,

Solgte min 04 for 76 for år siden,,, Tog godt nok også kun 15min fra den var indrykket til den var solgt,,,,

• #18   14. dec 2008 Jeg købte min sv'er til 63000 kr. Og DK's flotteste SV'er???? Det tror jeg nu næppe den er, og den pris han har sat er jo helt vild, når en ny koster 80k

Men den er fed nok at køre på det er ikke det. Jeg har også prøvet en kawa fra 03 og den er sq lidt vildere end en sv, men optrækket er nogenlunde det samme når vi snakker 0-100. Jeg vil heller ikk gå op i en racer model. Jeg havde/har også samme erfaring som dig, så jeg tager det stille og roligt og tager et par sæsoner på SV'eren smiley

• #19   14. dec 2008 Ville sku beholde den kava hvis jeg var dig

• #20   15. dec 2008 En 2 cylindret 650'er med 70-75 hk er faktisk sjov, også selvom man kommer fra en ZX6r. Modsat en 4 cylindret 600, har den 2 cylindret mere bund og mellemtræk, så med mindre man tit bruger 600 racerens topeffekt, vil du ikke komme til at mangle heste med en SV650. Prøv MC'en og se om den er noget for dig.
    Mit gæt er, at en MC du har mod til at bruge, giver LANGT mere køreglæde end en du ikke endnu tør bruge.

• #21   15. dec 2008 Jesper har fuldstændig ret. SV'eren er også mere letkørt og du vil hurtigere føle dig tryg på den. Og den er rigelig hurtig.
    Husk, at hk er ikke alt.
    Jeg finder dog at prisen er for høj. Han skal helt klar give dig penge.

• #23   15. dec 2008 Jo gamle mænd, heste er alt ;-p

• #25   15. dec 2008 Jeg har haft en SV 650 og har stadig en SV 1000 og jeg siger også IKKE BYTTE ... ikke før du har kørt en laaaaaaang tur på den sv for selvom folk siger den har hk nok kan det jo nemt være du synes den er helt flad, jeg synes den er skide sjov at køre på men den mangler lige det sidste power :o)

Kommentér på:
vurder lige igen for mig. :)

Annonce